Margith
Ja, jag har lyckats köpa ett par jeans åt ungen, som bara är ohjälpligt för små sad.gif
Eftersom jag tog bort alla lappar och tvättade och torktumlade dem, innan han provade dem, kan jag inte byta dem.
Dessutom var det bara öppet köp i 7 dagar och det tog 2 veckor innan han provade dem wink.gif
Han har alltså samma jeans i samma storlek men svarta, som passar utmärkt, de här är ganska mörkt blå.

Jeansen kostade 799,- och jag tycker att det känns lite konstigt att ge dem till Eriks-hjälpen, de är ju faktiskt helt oanvända.

Först var min tanke att jag ger bort dem, om du betalar portot, men sen kom jag på att jag mycket hellre byter portot mot lite blom-fröer smile.gif

Fröerna behöver inte alls vara nåt märkligt, konstigt, exotiskt och jag kan fixa bild på jeansen och mäta dem kors och tvärs, om du så önskar biggrin.gif

PM:a mig om du är intresserad!
Helen i Piteå Zon 5
Men fy vad otur att han inte kunde ha byxorna ohmy.gif Hoppas du får mååånga fina frösorter i utbyte biggrin.gif / Helen
AnnammA
Jag tror min son har den storleken. Om ingen hört av sig, så hör av dig till mig.

Mvh,

AnnA
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon