Full version: kakelonnet.se
labarradepan
Hejsan
Jag o min sambo håller på att göra om badrummet och funderar på att beställa från www.kakelonnet.se . Nån som gjort det? Bra eller dåligt?
fruberglund
Nej, har inte handlat där och jag skulle nog känna mig skeptisk mot att köpa sånt på nätet. Varför? Jo för att såna dyra saker som ska sitta uppe många år vill jag känna på ytan och så är det så svårt med färger och nyanser på datorn...men är man inte så noga utan bara vill ha en brun platta och det kvittar hur den ser ut så kanske det är bra?
askar
Dotter m sambo hade kikat på den firman... tyckte det var bra
att man fick beställa prover och välja.
Men...just innan de skulle beställa så kom ett lokalt företag
med erbjudande som var i samma prisklass.. och då valde de
det lokala.
Tycker visst att ni ska testa företaget.. beställ prover och prisuppgift
Sedan så kan ni ju jämföra med lokala leverantörer och välja det ni tycker är förmånligast.
labarradepan
som sagt var, det är nog som fru berglund skriver. man vet ju inte vad man får ändå. man får ju provbitar som är 5*5cm o det är inte mycket att titta på. vi får se hur vi gör. tack för era svar. smile.gif
Klura
Oooo, kakel hade jag aldrig vågat köpa via Internet.
Jag planerar just nu en köksrenovering och är ute var o varannan vecka och kikar, känner o klämmer på olika sorter.
Hittar såklart fina grejor varje gång och har värsta beslutsångesten nu.
Det borde bara finnas två att välja mellan mad.gif
fruberglund
CITAT (Klura @ 13-11-2006, 08:12)
Det borde bara finnas två att välja mellan mad.gif

Ja, visst är det svårt tongue.gif

Beror ju på vad man har för smak förstås men vi är väldigt nöjda med vårt vi köpte till köket, blev såååå snyggt.

Badrummen har vi tyvärr inte råd att kakla sad.gif Väntar fortfarande på den där lottovinsten rolleyes.gif

Visste inte att man fick provbitar men som sagt, är ju ändå lite svårt. Skulle man bara ha till en yta som det inte var så noga med så är det säkert ett bra alternativ men ett nytt badrum får man ju leva med ett antal år, det är ju inte billigt att göra direkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon