Elisabeth-Västkustkolonisten
För några år sedan köpte vi vacuumförvaringspåsar. Sådana som man drar luften ur med dammsugaren.

Men alla låg i källarskrubben där det brann.

Och nu när vi under flera månader inte har någon källarskrubb så skulle vi igen behöver sådana förvaringspåsar, t.ex till täcken från husbilen.

Allt tar ju mycket mindre plats då. Men vi hittar inga sådana längre.

Är inte helt säker på det men jag tror vi köpte dom på Rusta. Men Rusta har inga nu.

Så kanske någon av Er vet var jag kan köpa dessa i Gbg:s område eller beställa någonstans?????

Elisabeth
titti49zon6
Har för mig att TVshop.se eller Twins på nätet har dessa
Bitta98
Kolla tv-shop, har köpt vac-påsar där.
titti49zon6
Japp, det är TV shop som har dom
2 medium 40x50 cm
2 large 50x70 cm
1 jumbo 70x98 cm
pris 249:- +frakt
om man köper två omgångar 435:- + frakt
Hannele
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 13-11-2006, 10:51)
För några år sedan köpte vi vacuumförvaringspåsar. Sådana som man drar luften ur med dammsugaren.

Min mor använder sugrör till vanliga påsar.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Mycket mycket tack skall ni ha. Som ni kanske förstår börjar platsen här i lägenheten ta slut. Har nu i en veckas tid försökt att vinna lite utrymme här och där men det räcker ändå inte. Och ett litet platt paket tar ju mindre plats

Men nu skall jag gå till tv shop

Elisabeth
Elisabeth-Västkustkolonisten
Är beställd och k lart. Att jag inte frågade här innan vi åkte runt i Gbg i olika affärer

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon