Full version: min dator har pajjat
malin72
gud så sjukt, nu har jag märkt hur det är att vara utan dator wink.gif i 2 dagar har den stått där och stirrat på mig sleep.gif jag försöker att inte se den laugh.gif laugh.gif men nu fattar jag hur beroende jag har blivit av den.......
nu gav jag mig och tassade in till grannen en stund..men fyyyy nästan skrämmande....hur kan man sakna tex att kunna kika in på odla mm så mycket sad.gif

jaja hoppas att det fixar sig snart unsure.gif sambon ska kika på den, men ska jag vara ärlig så tycker han nog att det är trevligt med sällskapet nu annars hade han fixat den direkt rolleyes.gif

sen jag hittade odlas forum så umgås vi inte så mycket så.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
Åh stackars dig. Utan dator - vad gör man då ? biggrin.gif

Sommartid i stugan - 4 veckor + helger utan el utan dator. Jag vet vad du pratar om.
Smöra extra för sambon så han fixar den snabbt.
malin72
ja det är ju det som är problemet , man hade det varit sommar så hade jag ju suttit ute bland blommorna men nu i höst vädret med regnrusk och fy sad.gif
Fizzgigg
Det är fördelen med att ha fyra datorer (och två till på gång), det finns alltid någon man kan använda. rolleyes.gif
stina
Min dator är också paj och är hos doktorn för byte av moderkort. Jag kan surfa på mobilen - men gud så plottrigt det är.
Fizzgigg
Det är egentligen könsdiskriminerande. Det finns ett moderkort och den har hand om och håller ihop allting viktigt i datorn. Men det finns ingenting i datorn som har med pappa att göra! Möjligen att man säger "far åt &%¤&/%¤" till datorn när något går galet men inte ens det handlar om pappa. Skandal!!

Ja, jag bara skämtar. biggrin.gif
Alba
CITAT (Fizzgigg @ 17-11-2006, 14:16)
Det är egentligen könsdiskriminerande. Det finns ett moderkort och den har hand om och håller ihop allting viktigt i datorn. Men det finns ingenting i datorn som har med pappa att göra! Möjligen att man säger "far åt &%¤&/%¤" till datorn när något går galet men inte ens det handlar om pappa. Skandal!!

Ja, jag bara skämtar. biggrin.gif

Du laddar den med "papper" tongue.gif
Alba
Datorn har inte pajat men skrivaren. Inger färg kommer.
Har bytt patron, rengjort, kört reng.program, monterat isär och gissa hur mina händer ser ut. Blå färg under naglar, på fingrarna i handflatan. Har gnuggat med borste men jag se likadan ut.
wink.gif wacko.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon