Gita
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek
Kathy
CITAT (Gita @ 20-11-2006, 19:50)
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek

Välkommen igen, GITA/Birgit Ek. wub.gif
kristerh
tråkigt att du inte kan använda dig av ditt eget namn, att det alltid ska finnas rötägg någonstans som skickar idiotiska hetsiga mail mad.gif
Piccante
Jag skulle aldrig våga lämna ut mitt fullständiga namn på nätet med tanke på vilka tokiga människor jag har mött på nätet (dock inte på odla). Men det finns en del mer eller mindre labila människor som verkar använda nätet och olika forum för att avreagera sig, så det är nog väldigt klokt att ha ett anonymt nickname.
Biggan_
Du är välkommen tillbaka som Gita, Birgit! wub.gif

Kärt barn har många namn, fast inte alltid på Odla, så det var bra att du "legitimera" dej! biggrin.gif
AnitaO
Trist sad.gif
Tack i alla fall för att du berättar vem Gita är smile.gif
kristerh
Det finns fler som bytt nick, saknar "Felix matte" fast jag tror mig känna igen henne i ett annat nick wink.gif hoppas hon inte bytt av samma anledning wink.gif
pejori
CITAT (Gita @ 20-11-2006, 19:50)
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek

är det du!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
undrade vem den där gita var i husdjur laugh.gif laugh.gif laugh.gif

välkommen gita till odla laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (kristerh @ 20-11-2006, 20:10)
Det finns fler som bytt nick, saknar "Felix matte" fast jag tror mig känna igen henne i ett annat nick wink.gif hoppas hon inte bytt av samma anledning wink.gif

Kristerh... mitt byte blev till av en händelse
Skulle testa (på skoj) om man kan byta nick och ta med gamla albumet.
Japp... det funkade smile.gif
och då passade jag på att byta eftersom jag redan långt innan
hade fråga Ingemar om man kunde ändra (pga jag ju inte längre är matte)
men tyvärr.

Annat nick... men namnet i varje inlägg. smile.gif
malin72
CITAT (askar @ 20-11-2006, 20:25)
Annat nick... men namnet i varje inlägg. smile.gif

och ny medlem sedan 2006 laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Birgit tråkigt att det blivit så men välkommen hit som GITA biggrin.gif biggrin.gif
Gillan
CITAT (Gita @ 20-11-2006, 19:50)
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek

Himla tråkigt att det ska behöva bli så hör du. Hellre inga mail alls, än otrevliga eller elaka.

Klart du är välkommen som GITA också. Men du har ju en ganska karakteristisk stil, så jag undrar jag om vi inte skulle ha upptäckt det ganska snart ändå tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Självklart så förstår jag att du ville tala om det för att slippa spekulationer wub.gif
mulle
CITAT (askar @ 20-11-2006, 20:25)
CITAT (kristerh @ 20-11-2006, 20:10)
Det finns fler som bytt nick, saknar "Felix matte" fast jag tror mig känna igen henne i ett annat nick wink.gif hoppas hon inte bytt av samma anledning wink.gif

Kristerh... mitt byte blev till av en händelse
Skulle testa (på skoj) om man kan byta nick och ta med gamla albumet.
Japp... det funkade smile.gif
och då passade jag på att byta eftersom jag redan långt innan
hade fråga Ingemar om man kunde ändra (pga jag ju inte längre är matte)
men tyvärr.

Annat nick... men namnet i varje inlägg. smile.gif

Äh, nu känner jag mig korkad, jag har inte kopplat alls.
Men däremot har jag hunnit sakna bilderna från fjällvidderna! wub.gif
Vilken tur att du inte försvann med nicket, Askar!
Och nu först såg jag att du hade ett nytt album... BRA!

Jag har funderat i precis motsatta banor än du, Gita. Jag har känt mig lite fånig att använda ett nick i ett seriöst forum. Men tydligen är det klokt i alla fall att hålla sig anonym också om jag aldrig har fått något otrevligt mail eller PM. Och tack vare plant- och frötrafiken är det ju många som i alla fall vet vem jag är...

Mulle
Betty
Tråkigt att du inte "kan få vara ifred som dig själv" längre. Finns tyvärr gott om konstigt folk ute på nätet. sad.gif
Välkommen hit som Gita! smile.gif
Snöflinga
Välkommen som Gita önskar jag dig också ... men det är en sak jag inte förstår ... De tokdårar som har skickat otrevliga mail, kan ju fortsätta att göra så eftersom mailadressen finns i din profil unsure.gif
Magdis
Välkommen hit i din nya skepnad. smile.gif
Airamya
Hej Birgit smile.gif Du har valt ett mycket vackert nick (i mina ögon). Vet du om att det är sanskrit och betyder 'hymn' (sång av vördnad).
Berith
CITAT (Gita @ 20-11-2006, 19:50)
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek

unsure.gif Otrevliga mail härifrån? Förstår inte riktigt, hade det inte varit enklare att plocka bort mailadressen? Fast det kanske inte är meningen att jag ska förstå. rolleyes.gif biggrin.gif
kristerh
CITAT (askar @ 20-11-2006, 20:25)
CITAT (kristerh @ 20-11-2006, 20:10)
Det finns fler som bytt nick, saknar "Felix matte" fast jag tror mig känna igen henne i ett annat nick wink.gif hoppas hon inte bytt av samma anledning wink.gif

Kristerh... mitt byte blev till av en händelse
Skulle testa (på skoj) om man kan byta nick och ta med gamla albumet.
Japp... det funkade smile.gif
och då passade jag på att byta eftersom jag redan långt innan
hade fråga Ingemar om man kunde ändra (pga jag ju inte längre är matte)
men tyvärr.

Annat nick... men namnet i varje inlägg. smile.gif

bra, då kan jag lugna ner mig rolleyes.gif var lite orolig för att du oxså skulle drabbats av elakingarna wink.gif
askar
CITAT (kristerh @ 21-11-2006, 09:56)
bra, då kan jag lugna ner mig rolleyes.gif var lite orolig för att du oxså skulle drabbats av elakingarna wink.gif

Ingen fara...
elakheter biter inte längre på mej... in genom ena
ut genom det andra. smile.gif
Alba
Så tråkigt att måsta byta Nick av den anledningen.
Tur att du berättade annars hade vi nog gått igång på någon ny spion.
Hoppar du får vara ifred nu.
LadyG
Hoppla, den här tråden har jag bommat. Snyggt nick Gita, synd bara på anledningen.
arno
CITAT (Gita @ 20-11-2006, 19:50)
Har av olika anledningar, bl.a ett par mindre trevliga mail bestämt mig för att inte längre skriva under mitt eget namn. Från och med nu är jag "GITA"
Birgit Ek

Trist att det blir så, men välkommen åter!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon