Full version: Americas got talent!
Kathy
11 år gammal tjej med en fantastisk sångröst!

Länk.
Castea
Mer här! wink.gif

Ja, hon ger mig gåshud & tårar! Har släppt en skiva nu, som jag tycker är skön. smile.gif

Hennes hemsida! Hon är så söt. Pappan irländare och mamman japanska. wub.gif Syns ju på håret och ögonen, va?! smile.gif
Kathy
CITAT (Castea @ 25-11-2006, 10:42)

Sorry, har missat den tråden. laugh.gif wub.gif

Tack för länken till hemsidan.
Floppy
Helt underbart...gåshud över hela kroppen...kikade in på hennes sida på sony...lyssnade på snuttar från hennes skiva... så suveränt duktig och bra skiva...så...
den ska inhandlas omedelbart så fort den släpps i sverige wub.gif wub.gif wub.gif ... hoppas att de släpper den i sverige... wink.gif blink.gif
Alba
Wow vilken tjej. Jag ryser. Blir nästan tårögd. Vad månde bliva.
Castea
CITAT (Floppy @ 25-11-2006, 13:50)
den ska inhandlas omedelbart så fort den släpps i sverige  :wub:  :wub:  :wub: ... hoppas att de släpper den i sverige... wink.gif  :blink:

MEGASTORE säljer den till ett något förhöjt importpris här i Sverige.

Jo, det är en riktigt mysig skiva. wub.gif
askar
Tack för länk till hemsidan smile.gif
Lyssnar wub.gif
Floppy
CITAT (Castea @ 25-11-2006, 16:00)
CITAT (Floppy @ 25-11-2006, 13:50)
den ska inhandlas omedelbart så fort den släpps i sverige  wub.gif  wub.gif  wub.gif ... hoppas att de släpper den i sverige... wink.gif  blink.gif

MEGASTORE säljer den till ett något förhöjt importpris här i Sverige.

Jo, det är en riktigt mysig skiva. wub.gif

Ojojojoj...vilket högt pris...205 Kr...jag väntar nog ett tag och ser om den kommer till sverige och om det blir nå billigare då...även om det inte blir det så är det ju lite tyngre i plånboken så här under jultiden...så det blir nog till att snällt få vänta... sad.gif wub.gif ..men den som väntar på nått gott... tongue.gif wub.gif
AnitaO
En makalöst duktigt tjej. Man får gåshud.
Vad månde det bli av henne när hon blir vuxen?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon