Full version: Om kvinnor över 40
AnitaO
Jag värdesätter mest av allt kvinnor över 40.

Här är bara några få orsaker till varför: En kvinna över 40 väcker dig aldrig mitt i natten för att fråga "Vad tänker du på?"
Hon bryr sig inte om vad du tänker på.

Om en kvinna över 40 inte vill se på matchen, sitter hon inte bredvid dig och tjatar om det.
Hon går någon annanstans och gör något hon tycker om, och det är i regel något mycket mer intressant.

En kvinna över 40 känner sig själv bra nog för att vara trygg i vem hon är, vad hon är, vad hon vill ha och vem hon vill ha det från.
Få kvinnor över 40 bryr sig ett dugg om vad du kanske tänker om henne eller om det hon gör.

Kvinnor över 40 är värdiga. De har sällan en skrikande scen med dig på operan eller på en dyr restaurant.
Men givetvis, om du förtjänar det, tvekar hon inte att skjuta dig om hon vet att hon inte åker fast för det.

Kvinnor över 40 är generösa med att ge ros, ofta helt oförtjänt. De vet vad det innebär att inte bli värdesatta.
Kvinnor blir synska med åren. Du behöver aldrig erkänna dina synder för en kvinna över 40. De bara vet.

Några fler rynkor, men en kvinna över 40 är mycket mer sexig än sina yngre medsystrar.

Kvinnor över 40 är ärliga. De talar omedelbart om för dig att du är en skit om du uppför dig som en.
Du vet var du har henne.

Ja, jag hyllar kvinnor över 40 av många orsaker. Dessvärre gäller inte detta för män.
För varje vacker, smart, sexig kvinna över 40, finner vi en skallig, småfet typ som skämmer ut sig med en eller annan 22-årig servitris.

Kvinnor; förlåt.

Och till alla de män som säger: "Varför köpa hela kon när du kan få mjölk gratis"...

Här är en liten uppdatering till er:
Nu för tiden är 80 % av alla kvinnor emot äktenskap. Varför?
Jo för kvinnor förstår att det inte är någon ide att köpa hela grisen för att bara få en liten korv....
stina
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Mycket bra
*Stintan*
Så sant så laugh.gif laugh.gif
Whiskuchi
Åh fan, enligt det där är jag mer som en kvinna över 40 än som min riktiga ålder.. blink.gif
AnitaO
CITAT (Whiskuchi @ 26-11-2006, 08:59)
Åh fan, enligt det där är jag mer som en kvinna över 40 än som min riktiga ålder.. blink.gif

Vad månde bliva av dig då laugh.gif
Whiskuchi
CITAT (AnitaGg @ 26-11-2006, 09:12)
CITAT (Whiskuchi @ 26-11-2006, 08:59)
Åh fan, enligt det där är jag mer som en kvinna över 40 än som min riktiga ålder..  :blink:

Vad månde bliva av dig då laugh.gif

Vem vet, jag kanske börjar utvcklas baklänges nu istället, så jag när jag väl fyller 40 är som en 30-åring istället? biggrin.gif
Fizzgigg
CITAT (Whiskuchi @ 26-11-2006, 10:11)
CITAT (AnitaGg @ 26-11-2006, 09:12)
CITAT (Whiskuchi @ 26-11-2006, 08:59)
Åh fan, enligt det där är jag mer som en kvinna över 40 än som min riktiga ålder..  blink.gif

Vad månde bliva av dig då laugh.gif

Vem vet, jag kanske börjar utvcklas baklänges nu istället, så jag när jag väl fyller 40 är som en 30-åring istället? biggrin.gif

Nejnej, det är det män som gör. Vid 40 skaffar vi sportbil, vid 50 skaffar vi 25-åriga flickvänner, vid 60 Harley Davidsson, vid 70 skulle de flesta vilja skaffa skateboard om inte kroppen protesterat... wink.gif laugh.gif
LadyG
Alla män är inte hemska wub.gif

Och alla kvinnor över 40 är inte så där underbara heller. Det finns ragator och rivjärn också, som lätt glöms bort i hyllningarna.

Ville bara balansera diskussionen lite wub.gif
Biggan_
CITAT (AnitaGg @ 26-11-2006, 08:06)
Jag värdesätter mest av allt kvinnor över 40.

Här är bara några få orsaker till varför: En kvinna över 40 väcker dig aldrig mitt i natten för att fråga "Vad tänker du på?"
Hon bryr sig inte om vad du tänker på.

Om en kvinna över 40 inte vill se på matchen, sitter hon inte bredvid dig och tjatar om det.
Hon går någon annanstans och gör något hon tycker om, och det är i regel något mycket mer intressant.

En kvinna över 40 känner sig själv bra nog för att vara trygg i vem hon är, vad hon är, vad hon vill ha och vem hon vill ha det från.
Få kvinnor över 40 bryr sig ett dugg om vad du kanske tänker om henne eller om det hon gör.

Kvinnor över 40 är värdiga. De har sällan en skrikande scen med dig på operan eller på en dyr restaurant.
Men givetvis, om du förtjänar det, tvekar hon inte att skjuta dig om hon vet att hon inte åker fast för det.

Kvinnor över 40 är generösa med att ge ros, ofta helt oförtjänt. De vet vad det innebär att inte bli värdesatta.
Kvinnor blir synska med åren. Du behöver aldrig erkänna dina synder för en kvinna över 40. De bara vet.

Några fler rynkor, men en kvinna över 40 är mycket mer sexig än sina yngre medsystrar.

Kvinnor över 40 är ärliga. De talar omedelbart om för dig att du är en skit om du uppför dig som en.
Du vet var du har henne.

Ja, jag hyllar kvinnor över 40 av många orsaker. Dessvärre gäller inte detta för män.
För varje vacker, smart, sexig kvinna över 40, finner vi en skallig, småfet typ som skämmer ut sig med en eller annan 22-årig servitris.

Kvinnor; förlåt.

Och till alla de män som säger: "Varför köpa hela kon när du kan få mjölk gratis"...

Här är en liten uppdatering till er:
Nu för tiden är 80 % av alla kvinnor emot äktenskap. Varför?
Jo för kvinnor förstår att det inte är någon ide att köpa hela grisen för att bara få en liten korv....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Visst är det så! laugh.gif
Snöflinga
Kul laugh.gif laugh.gif laugh.gif och helt korrekt ...
Blomstertanten
CITAT (LadyG @ 26-11-2006, 12:13)
Alla män är inte hemska  :wub:

Och alla kvinnor över 40 är inte så där underbara heller. Det finns ragator och rivjärn också, som lätt glöms bort i hyllningarna.

Ville bara balansera diskussionen lite  :wub:

huh.gif unsure.gif

Borde man hylla ragatorna och rivjärnen ????? ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon