Farbror Blå
Finns en sån obeskrivlig massa skit på burken nuförtiden.
Vad ogillar du mest?
*Mademoiselle*
Av ovanstående.

Lyckochansen.

Men har inte sett alla på listan unsure.gif
Alba
Jag tryckte för BingoLotto men min röst registrerades inte - konstigt.

Många av de andra programmen har jag aldrig sett.
mari_tres
Har inte sett något av dem... Jag har redan dömt ut dem fullständigt! sleep.gif Jag tittar på mitt Lost på onsdagar, sedan får det vara tongue.gif
Malvia
På listan har jag bara sett Dobido, de andra har jag inte tid eller lust att titta på.
kristerh
försökte titta lite på trälen unsure.gif orkade bara 10 min, värsta skiten sad.gif
men det finns en hel del annan skit som saknas...
malin72
CITAT (kristerh @ 30-11-2006, 15:56)
försökte titta lite på trälen unsure.gif orkade bara 10 min, värsta skiten sad.gif
men det finns en hel del annan skit som saknas...

ja det var den jag kryssade för också...men det finns mycket mer som sagt
Bee
Oj, det här var ju inte lätt. Jag har alltså inte röstat. Känner bara till ett av programmen, Dobidoo, och det gillar jag.
Att välja bort program är kanske kritik i sig förstås wink.gif

Nej, tacka vet jag Sverker. Han är en hjälte! Programmet är ett "hjälteprogram"!
svinpäls
Saknar "hus i helvete" på listan. sleep.gif sleep.gif

Dummare program finns inte och att någon kan gå på det, förstår inte jag. blink.gif
*rolf*
Kan inte rösta. Tittar inte på något av dem, nånsin. Min hustru tycker Billgren verkar bra
Blomstertanten
Har inte sett alla programmen.
Men försökte titta på Heybaberiba en gång, efter att ha läst o hört att det skulle vara ett så roligt program. Men var va det roliga ????? unsure.gif
Jag kunde inte upptäcka det roliga i alla fall ! sleep.gif Ett riktigt sk_tprogram !
yenny
Det finns en hel del dåliga program.. men det blev trälen som jag röstade på, efter ett par minuter med det programmet så får jag spader och bara måste byta kanal.
Klura
Jag har bara sett Bingolotto för flera år sedan och jag tror jag sett nån snutt av Hey Baberiba.
Så det blev ingen röstning för mig.
faith
Alla uppräknade är hemska! tongue.gif
Tezzla
Hey beberiba är fruktansvärt dåligt!!!! Så överdrivet och fjantigt så jag ryser!
Eva i Skåne
Doobidoo har jag sett några gånger. Ganska oförargligt, en del skratt blir det, men det är absolut ett program som man kan både ha och vara utan.
Inget av de andra har jag sett

så jag röstar inte heller.
netaave
Hey baberiba
Christa
Har inte sett något av dem. Tycker inte det finns så mycket att se på TV. Jag har varit sambo ett år nu på söndag och innan dess hade jag ingen TV. Jag bodde ensam och utan TV i 26 år och tyckte jag klarade mig bra utan. Just nu tittar jag dock på Bonde söker fru. Tycker det är så spännande.
Gossen Ruda
Saknar erfarenhet av alla utom något enstaka dobidoo eller vad det nu heter. Ingen röst från mig.
Gillan
De flesta på den listan har jag inte sett. Men Hej Baberiba, det har jag av ren olyckshändelse sett eftersom det går direkt efter IDOL på fredagar. Och nåt sämre tror jag inte jag sett, jag får till och med rysningar bara av tanken. Maken tycker det är rätt kul, så jag får resa mig och göra nåt annat under den stunden rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Nio personer tycker att Hey Baberiba är sämre än Lyckochansen laugh.gif
Klura
Hm wink.gif Lyckochansen är väl det där som går på dagarna.
Man kan ringa in och säga nåt ord och programledaren bara står å svamlar massa skit..
Jag ska rösta på det för det har jag sett nån gång när jag passerat TV:n.
pejori
värst är väl förkväll, en hey baberiba so dom fick min röst wub.gif
trälen var farligt nära smile.gif
askar
Böglobbyn... där framställs ju bögar som översexuella
som juckar på gator och torg (liite överdrivet)

Har sett två hela avsnitt... vet inte hur många som visats.
Betty
Har inte sett Böglobbyn, Singalong, Billgrenthrillern och
Lyckochansen, så jag kan inte uttala mig om dem. Av de övriga tycker jag att Hey baberiba är värsta bottennappet, ett riktigt sk*tprogram, har aldrig orkat se ett helt avsnitt.
stina
Deal or no deal tycker jag är lite spännande - resten är riktig skit tycker jag!

/Stina
renate
Förutom Doobidoo har jag inte sett något av programmen,gillar inte sånt.En bra film är ok.På spåret är bra.
Har inte röstat var ja bara sämst alltihop verkar så. laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif wacko.gif
Rapchic
kan nog inte svara tittar inte på tv
om jag gör det kollar jag mest på kunskaps program
Kathy
Det är nu man inser att det är lycksamt att jobba så mycket kväll som jag gör - man slipper se såna här skräpprogram. biggrin.gif tongue.gif
Ingen röst ifrån mig.
Eva St
CITAT (Scrollan @ 30-11-2006, 23:30)
Det är nu man inser att det är lycksamt att jobba så mycket kväll som jag gör - man slipper se såna här skräpprogram. biggrin.gif tongue.gif
Ingen röst ifrån mig.

Håller helt med dig det är väl enda gången egentligen som det är riktigt positivt med helg och kvällsjobb
Eva St biggrin.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
jag har sett
Lyckochansen
Singalong
Trälen
Böglobbyn
Deal or no deal
Hey baberiba
Postkodmiljonären

tråkiga
Postkodmiljonären
Deal or no deal
Singalong
Trälen

Böglobbyn *sådär*
Hey baberiba *bra*
Lyckochansen*går om där inte är nåt annat*

döast av alla
trälen tittde lite av det första sen alldrig mer
Piccante
Är det någon som har sett det där Bingo... någonting som går på SVT 1 fredag eller lördag? Det har visst blivit ordentligt utskällt och fick en överkryssad geting i betyg i Expressens läsaromröstning. Morsan tyckte programmet var helt själv har jag inte lyckats se det så jag vet inte.

Annars tycker jag alla dokusåpor är helt kassa, så jag får väl rösta på Trälen då.
Biggan_
CITAT (Eva St @ 30-11-2006, 23:41)
CITAT (Scrollan @ 30-11-2006, 23:30)
Det är nu man inser att det är lycksamt att jobba så mycket kväll som jag gör - man slipper se såna här skräpprogram.  :D  :P
Ingen röst ifrån mig.

Håller helt med dig det är väl enda gången egentligen som det är riktigt positivt med helg och kvällsjobb
Eva St biggrin.gif laugh.gif

...och här hänger jag på. Jobbar också kvällar o helger och "missar" mycket skit. biggrin.gif
Pirum
Jösses. Som flera varit inne på, här är det väldigt svårt att veta vad man ska svara. Alla alternativen är ju rätt liksom. Men, sammantaget, om man jämför kvaliteten relativt hur uppskrivet programmet är, och hur många som tittar, så får jag nog ändå säga att deal or no deal är sämst. Utdragen plåga.
pejori
här går Hey baberiba tvärbort tätt följt av Alla bingo rimérs program och hus i helvet. så dåligt, så det är inte värt att ens komentera smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon