karjo
Ja, hur gör ni?

Problemet är att färgen är lite ful, skorna var/är svarta men har blivit lite grå på tårna... Jag skulle vilja fylla i lite svart men vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra. Kan man lägga på skokräm och sen rugga till det med en mockaborste tror ni?

Hjälp! unsure.gif
karjo
*puffar lite*

Ingen som har nåt bra tips? Skorna står på bänken och väntar på behandling... tongue.gif
kristerh
rugga upp dem med en speciell moccaborste,
om färgen är utsliten finns sprayfärg för mocca.
karjo
Äsch! Alltså kanske jag får lägga ner projektet för dagen... Har bara vanlig svart skokräm... sleep.gif
Kakaduan
Jag köpte en speciell liten flaska med svart vätska i som jag använda. Flaskan var försedd med en svamp i ena änden som man tryckte mot skon. Sedan finns det speciella mockaborstar. Båda bör finnas på större varuhus och hos skomakaren.

Färgen höll inte jättelänge (svart bleknar fort), men det var helt OK.

Kakaduan
karjo
En sån där borste har jag, men det verkar som att jag får köpa färg också då...
Tack iaf! smile.gif
askar
Här finns råd om SKOVÅRD
karjo
Den sidan hade jag sett, men jag tyckte inte att jag riktigt fick svar på mina frågor ändå... Men tack för att du tog dig tid och letade! wub.gif
askar
CITAT (karjo @ 11-01-2007, 22:15)
Den sidan hade jag sett, men jag tyckte inte att jag riktigt fick svar på mina frågor ändå... Men tack för att du tog dig tid och letade! wub.gif

Gillar att leta på nätet. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon