Full version: Swivel Sweeper
faith
Jag har sett reklamen nu massor med gånger och den verkar ju så bra. Men ofta är väl saker från tv-shop inte så bra som de låter.. sleep.gif

Har någon här provat Swivel Sweeper? I så fall, vad tycker ni?

Jag dammsuger alltför sällan pga att det är så bökigt att plocka fram dammsugaren. Det är där Swivel Sweeper låter så praktisk. wink.gif

Edit: länk
Anma
Har inte testat men jag tror inte på den...
Piccante
Clas Ohlson säljer en liknande grunka som är uppladdningsbar och billigare än TV-shops. Jag är lite sugen på att köpa Ohlson´s modell och testa för min dammsugare är rätt dålig och bökig att dra fram samtidigt kostar en bra dammsugare rätt mkt. Men jag vet inte hur bra de är? Clas Ohlsons sweeper
titti49zon6
Liknande finns på Coop Forum,verkar inte så smidig som det ser ut på TV-shop rolleyes.gif
Jejja
Min 6-årige son brukar se på TV på morgonen och han har totalt fastnat för den där reklamen! Han tjatar om att vi ska köpa den och han har till och med skrivit upp telefonnumret på en lapp, bredvid priset, så vi minsann inte ska glömma bort det...
Suck...
laugh.gif laugh.gif
Ewa L
Jag har en icke batteridriven, icke 360° roterande, men i övrigt liknande. Dvs jag har haft min i minst 10 år. Minns inte vad de heter.

Tycker faktiskt det är mycket smidigt att ta fram den när jag skall hyfsa till lite. Inte minst på mattorna där det inte går att sopa. Lätt att tömma. Självklart inte samma resultat som en dammsugare, men nöjaktigt.
Floppy
Jag har också tittat på reklamen ett X antal gånger och också varit sugen på att köpa den...pga av att hunden drar med sig en massa grus in och jag orkar inte hålla på att dra fram damsugaren vareviga sekund...

Svägerskan berättade att hon hade 'gått på' reklamen och köpt sig en och hon tyckte att den var så där...jag fick dock prova den...
wink.gif ...å jag kan ju säga att NEJ...jag kommer inte att köpa den...för som de visar på reklamen så ska den ju ta upp grus och de lite större gruskornen tar den ICKE...och den ska ju ta upp löv mm och det gör den visserligen...men det snurrar med i sopborsten ett tag för att senare spottas ut... så det blir ingen Swivel Sweeper för min del...

Kan ju tillägga att de gör ju bort sig lite i reklamen också...de säger ju att den ska vara så tyst...men lyssna så får ni höra när det är flera i publiken som får testköra den...kan även säga att den låter otroligt högt...

Så...det var min åsikt... smile.gif
Anma
Det var det jag misstänkte. Mina vovvar drar in en massa grus de med, jag kör med vanlig sopborste mellan dammsugningarna. Fast det funkar ju inte på mattan, den skakar jag av på balkongen. (Bor längst ner.)
yenny
Min Farmor som sitter i rullstol och bara har en hand att jobba med har köpt sej en. Hon har inte haft så rent som hon har nu på länge. Fast då skall man tänka på att hon bara kunnat sopa med sopborste förut och inte lyckats få rent sina mattor. Nu är mattorna rena! Fast det går inte att jämföra med hur rent man får med en dammsugare. Så nått mellanting mellan sopborste och dammsugare skulle jag väl säga.i

(fall nån undrar så är min Farmor det envisaste som finns biggrin.gif
Hon vill klara sej själv och absolut inte ha någon annan som städar.)
faith
CITAT (Floppy @ 12-01-2007, 09:31)
Jag har också tittat på reklamen ett X antal gånger och också varit sugen på att köpa den...pga av att hunden drar med sig en massa grus in och jag orkar inte hålla på att dra fram damsugaren vareviga sekund...

Svägerskan berättade att hon hade 'gått på' reklamen och köpt sig en och hon tyckte att den var så där...jag fick dock prova den...  
wink.gif ...å jag kan ju säga att NEJ...jag kommer inte att köpa den...för som de visar på reklamen så ska den ju ta upp grus och de lite större gruskornen tar den ICKE...och den ska ju ta upp löv mm och det gör den visserligen...men det snurrar med i sopborsten ett tag för att senare spottas ut... så det blir ingen Swivel Sweeper för min del...

Kan ju tillägga att de gör ju bort sig lite i reklamen också...de säger ju att den ska vara så tyst...men lyssna så får ni höra när det är flera i publiken som får testköra den...kan även säga att den låter otroligt högt...

Så...det var min åsikt...  :)

Tack Floppy. smile.gif Då var det som jag misstänkte, för bra för att vara sant. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon