Full version: Frost?
Kvarnvik
En fröbeställningsrelaterad fråga: Jag beställde fröer igår (från lilla fiskaregatans f ö) nu fundrar jag på hur det är med frost för fröer. Inte så stora utsikter för frost, fast just nu är det under nollan, men om det skulle hända? Klarar fröna det eller blir de förstörda?
Inga från Närke
CITAT (Kvarnvik @ 19-01-2007, 18:17)
En fröbeställningsrelaterad fråga: Jag beställde fröer igår (från lilla fiskaregatans f ö) nu fundrar jag på hur det är med frost för fröer. Inte så stora utsikter för frost, fast just nu är det under nollan, men om det skulle hända? Klarar fröna det eller blir de förstörda?

Lägg din fråga här för där pratas mera om det där:

http://www.odla.nu/forums/index.php?s=6169...0ea&act=SF&f=10
Kvarnvik
Detta inlägg hamnade fel: skulle hamna i tråden "vilket postorderföretag...". Kunde inte ta bort det men har gjort samma inlägg i rätt tråd nu.
Inga från Närke
CITAT (Kvarnvik @ 19-01-2007, 18:21)
Detta inlägg hamnade fel: skulle hamna i tråden "vilket postorderföretag...". Kunde inte ta bort det men har gjort samma inlägg i rätt tråd nu.

Handlar det inte om förkultivering och om de klarar frost, för du har ju redan fått frö eller har jag missförstått.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon