kristerh
Roade mig med att titta på topplistan och såg att aanderss har skrivit 42 inlägg idag men har totalt skrivit 41 inlägg wink.gif ohmy.gif
hur kan det komma sig...
faith
Han har kanske skrivit i testforumet, dessa räknas väl inte?
Åsa, mälardalen zon 2
Har för mig att de inlägg man skickar till testforum + support inte brukar räknas.
anna_rispan
vet inte! men jag tro den är fel. jag kan inte ha gjort 144 inlägg dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag brukar aldrig ligga överst. nej jag får sluta nu helt enkelt.... ohmy.gif
Fenja
Jag tror att den mäter mellan särskilda intervaller, ibland har jag legat jättehögt på fm trots att jag bara skrivit kanske två inlägg. Den jämför bakåt på något vis... rolleyes.gif
Mvh
Fenja
AnitaO
CITAT (Fenja @ 24-01-2007, 16:15)
Jag tror att den mäter mellan särskilda intervaller, ibland har jag legat jättehögt på fm trots att jag bara skrivit kanske två inlägg. Den jämför bakåt på något vis... rolleyes.gif
Mvh
Fenja

Jag tror att den räknar genomsnitt senaste 24 timmarna, så därför kan det variera klockan 1 jämfört med klockan 5 t.ex. beroende på hur aktiv man var motsvarande tid föregående dygn.
askar
De senaste 24 timmarna.... har Ingemar förklarat en gång för länge sedan.
anna_rispan
då är det ändå dags för mig att dra ner. jag brukar inte skriva så mycket att jag hamnar överst. bäst jag går ner på stan en sväng....
kristerh
men det förklarar iaf inte hur man kan skriva 42 inlägg men ha 41 totalt wink.gif
har man skrivit 42 så har ju de registrerats, kan det vara något som är borttaget wink.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Han har skickat ett inlägg i support och de inläggen dras bort och räknas inte in i de totala mängden inlägg. Tror det är för att man inte ska hålla på och skicka en massa strunt i testforumet för att komma upp i ex. 5000inlägg som krävs för att man ska få välja sin egen titel och liknande, enbart relevanta inlägg i forumet ska räknas.
Snöflinga
Åsa, varför har inte du någon egen titel huh.gif
Reserv
Hmm.....45 idag och 44 totalt....jag förstår om du reagerade blink.gif
aanderss
jag har med undrat samma

jag skrev i support en gång

trevlig sajt denna
aanderss
när på dagen nollställs topplistan?
Reserv
CITAT (aanderss @ 24-01-2007, 18:04)
när på dagen nollställs topplistan?

den nollställs inte, den gäller alltid sista 24 timarna
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon