Full version: tvåsiffrigt !
Blomstertanten
Måste bara få skryta lite tongue.gif

Ok, det är nog egentligen inte min förtjänst om jag ska vara helt ärlig sleep.gif

Min son har gått från tresiffrigt till tvåsiffrigt !!!
Som mest har han vägt 115 kilo , men nu väger han bara 98 kilo !
Han har lyckats genom idogt tränande , långpromenader och ändrade kostvanor.
Jag tycker han varit otroligt duktig ! wub.gif

Men våra ändrade kostvanor har tyvärr också gjort så jag gått ner i vikt huh.gif (trots att jag inte undviker godis , kakor och chips)
Hur sjutton ska jag göra för att få tillbaks dom kilona ?
Reserv
CITAT (Blomstertanten @ 25-01-2007, 17:31)
Måste bara få skryta lite tongue.gif

Ok, det är nog egentligen inte min förtjänst om jag ska vara helt ärlig sleep.gif

Min son har gått från tresiffrigt till tvåsiffrigt !!!
Som mest har han vägt 115 kilo , men nu väger han bara 98 kilo !
Han har lyckats genom idogt tränande , långpromenader och ändrade kostvanor.
Jag tycker han varit otroligt duktig ! wub.gif

Men våra ändrade kostvanor har tyvärr också gjort så jag gått ner i vikt huh.gif (trots att jag inte undviker godis , kakor och chips)
Hur sjutton ska jag göra för att få tillbaks dom kilona ?

unsure.gif Alltså, gratulera grabben till viktnedgången rolleyes.gif .....Men, en kvinna som inte vill tappa vikt?? blink.gif Hmm...vilket påminner mig om att jag inte sett dig i fototråden rolleyes.gif wub.gif
Alba
En kvinna som vill ha tillbaka sina kilon har jag aldrig hört förr tongue.gif
Kan du inte lägga dig ner med en godispåse - de brukar ge resultat.

Sonen har verkligen gjort det bra. Jag beundrar de som tar sig i kragen och verkligen förändrar sig. Men det är lättare sagt än gjort.

Han är värd en ros.
askar
Det var inte illa... Gratta killen. smile.gif


Du själv får äta stora portioner och inga lightprodukter om du vill öka vikten.
gammelnalle
Grattis till din sons framgång!!


Men vad beträffar dig själv!! Jag är helt övertygad om att DU DUGER..

om inte din låga vikt (GISSA OM VI ÄRO MÅNGA SOM AVUNDAS DIG!!) är av ondo för din fysiska hälsa så låt inte den påverka din psykiska hälsa...


(Jag utgår från att du HAR kontrollerat din hälsa, med kontroll av bl.a. sköldkörteln osv)



ffn (för fet nalle)
smile.gif
Alexander-VG-zon3
stort grattis till sonen wub.gif
Fialotta
Jättegrattis till din son smile.gif
faith
CITAT (Blomstertanten @ 25-01-2007, 17:31)
Hur sjutton ska jag göra för att få tillbaks dom kilona ?

Jag har några till övers om du vill ha tongue.gif

Skämt åsido, för låg vikt och svårigheter att öka i vikt är ett stort problem det också. sad.gif

Grattis till sonens fantastiska prestation.

wub.gif wub.gif
titti49zon6
Grattis till din sons viktnedgåg
Själv äter jag nötchoklad för att hålla vikten över 40 kg-strecket
det är inte roligt att väga för lite...speciellt om det blåser biggrin.gif
skämt åsido, vet intevad man skall göra för att gå upp i vikt,skulle vilja väga ca 46-48 kg(det har jag bara vägt vid graviditet) men vill så gärna ha kläder som inte ramlar av
wub.gif
Har du samma problem eller?
Fenja
Gratta sonen Blomstertanten! Försök att gå upp om du kan, de behöver inte bli mindre wink.gif, ät "sällan" 2-3 riktiga mål omdagen och småät inte emellan för du behöver definitivt inte hålla förbränningen i gång.
Mvh
Fenja
yenny
Grattis till sonens viktnedgång, det känna alltid bra när man lyckas så bra biggrin.gif

Jag la till något fetare varor till min kost när jag inte ville gå ner mer. Tex fetare mjölk och ost. Det finns ju feta "nyttiga" saker att äta också, som tex avocado, nötter och olivolja som man kan ta till också. Då riskerar man inte att få problem med fel fett.
Blomstertanten
CITAT (gammelnalle @ 25-01-2007, 19:47)
Grattis till din sons framgång!!


Men vad beträffar dig själv!! Jag är helt övertygad om att DU DUGER..

om inte din låga vikt (GISSA OM VI ÄRO MÅNGA SOM AVUNDAS DIG!!) är av ondo för din fysiska hälsa så låt inte den påverka din psykiska hälsa...


(Jag utgår från att du HAR kontrollerat din hälsa, med kontroll av bl.a. sköldkörteln osv)



ffn (för fet nalle)
smile.gif

Jag vet att jag duger som jag är ! tongue.gif

Är egentligen mest min garderob som är lite missnöjd med min vikt laugh.gif

Inte kul när kläderna trillar av en ! sleep.gif (Fast det kanske somliga skulle uppskatta tongue.gif )
Har definitivt inte råd att köpa nytt och dessutom är det inte sååå kul att köpa barnkläder när man är 45 !

Måste erkänna att jag inte kollat sköldkörteln sleep.gif Kanske jag borde det ? unsure.gif

ffn betyder väl fin finurlig nalle ! Är jag helt säker på ! biggrin.gif
Kathy
CITAT (Blomstertanten @ 25-01-2007, 17:31)
Måste bara få skryta lite tongue.gif

Ok, det är nog egentligen inte min förtjänst om jag ska vara helt ärlig sleep.gif

Min son har gått från tresiffrigt till tvåsiffrigt !!!
Som mest har han vägt 115 kilo , men nu väger han bara 98 kilo !

Klart att du ska skryta mycket. wub.gif Din son har ju gått ner 17 kg i vikt, inte illa alls. biggrin.gif
Gillan
åja, nog har du all anledning att skryta tycker jag. Men nog måste det vara första gången jag hör talas om en mor som inte uppskattar sin egen viktnedgång rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Du får väl äta lite mer onödigt när han inte tittar på wub.gif
Fenja
Men...............snälla
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Fenja @ 28-01-2007, 00:26)
Men...............snälla
Mvh
Fenja

?? unsure.gif unsure.gif
netaave
Det är en väldigt speciell känsla att passera den gränsen det kan jag skriva under på.
Mna liksom blir några cm längre....... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon