Full version: Betapet
niklaswik
Man spelar "alfapet" på internet...

www.betapet.com



Är någon redan medlem där och spelar ofta?
Ciczi
har ett konto där men det är ganska många andra saker som tar tid och då hinns det inte riktigt med... men det är rackarns kul biggrin.gif

Ciczi
niklaswik
Ja, det är superkul.! smile.gif


Kanske vi "odlaiter" skulle lägga till varandra på kompislistan så vi kan spela mot varandra när vi känner för det? Då ser man ju när dom andra är inne...


Kungen_alfta heter jag där om nån har lust...
Fenja
Come on take a ride on my side, we´ll get by, if you try.....
niklaswik
CITAT (Fenja @ 27-01-2007, 21:33)
Come on take a ride on my side, we´ll get by, if you try.....

Njae, fru Fenja, nu är det nog ändå dags att ställa undan flaskan och gå till lilla sängen och nanna kudde och sussa sött.... wacko.gif unsure.gif
Björken
Ja jag är medlem där, begränsar mig till att spela ett spel om dagen där annars blev jag sittande hur länge som helst. Skitkul!
askar
Jag är också medlem, men tyvärr har jag glömt mitt användarnamn laugh.gif

Spelar... bookworm dagligen, kul det också.smile.gif
Kathy
Jag är också medlem, men har inte spelat på ett tag nu.
Snöflinga
CITAT (askar @ 27-01-2007, 22:24)
Jag är också medlem, men tyvärr har jag glömt mitt användarnamn laugh.gif

Spelar... bookworm dagligen, kul det också.smile.gif

Spelar också bookworm, attans roligt tongue.gif kul med spel som inte är tidsbegränsade .... gillar ordspel, har bara spelat alfapet på "riktigt", kanske borde prova på wink.gif
niklaswik
Bookworm har jag aldrig sett förr, fast nåt liknande.

Det är roligt det också kan jag hålla med om. smile.gif Det är ju ett bra sätt att träna sin engelska på.
Snöflinga
Nej detta är på svenska smile.gif
niklaswik
Är det? blink.gif


Inte det som askar länkade till i alla fall.
askar
CITAT (niklaswik @ 28-01-2007, 12:16)
Är det?  :blink:


Inte det som askar länkade till i alla fall.


Ser nu att jag gav länk till den engelska versionen. Här kommer den svenska bookworm
Snöflinga
Fast jag har en svensk version som jag laddat ner från Expressen (med massor av spel) ... däribland bookworm, fast A, O kan man använda som Askar gör smile.gif
niklaswik
Jag hittade den svenska bookwormen jag också. smile.gif
Fenja
Jag betapetar ganska ofta, men jag är tyvärr inte särskilt duktig på det. Det är ett bra sätt att träna ord för en dyslektiker. Jag löser korsord av samma anledning och "nöjesläser" ordböcker. Jag har tre olika ordlexikon bredvid datorn som jag ofta får tillgripa. Ett av skälen till att jag ofta får redigera min inlägg är just stavningsproblem...
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon