aanderss
Hur kan man komma på att ta in svanar i en 1a

kolla här
ingrid fuxwall
Tydligen ville personen ha husdjur wub.gif men jag tycker nog hon kunde valt någon lämpligare sort.

ingrid
Kathy
Men snälla nån......11 svanar i en etta.....

Hon skulle satsat på undulater istället. wub.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Scrollan @ 31-01-2007, 21:58)
Men snälla nån......11 svanar i en etta.....

Hon skulle satsat på undulater istället. wub.gif

Precis min tanke biggrin.gif
Alba
Stackars svanar.
Tur att det upptäcktes.
Inga från Närke
För er som är nya på forumet finns det en tråd för "Natur och vilda djur" som detta inlägg passar bättre i så de som är intresserade av den tråden läser inlägget. En del kanske inte går in på "Småprat ej trädgårdsrelaterat".
Christa
Den ligger redan där. Jag kallade den "en del har lite udda hobbies. Funderade en stund på var jag skulle lägga den och så blev det under djur och natur. Det är betydligt mer aktivitet här just nu så det är roligare att lägga saker här.
Klura
I Expressen är berättelsen en helt annan:
Upptäcken gjordes när en elektriker kände en konstig lukt från lägenheten. Han ringde på dörren, och när ingen öppnade kikade han in genom brevinkastet.
- Då såg han några svanar som spatserade runt, säger Björn Engström.
När polisen tog sig in i lägenheten hittade man elva fullvuxna svanar.
ullislerum
CITAT (Inga från Närke @ 31-01-2007, 21:12)
För er som är nya på forumet finns det en tråd för "Natur och vilda djur" som detta inlägg passar bättre i så de som är intresserade av den tråden läser inlägget. En del kanske inte går in på "Småprat ej trädgårdsrelaterat".

till skillnad från?... varför skulle det inte passa här? unsure.gif
aanderss
CITAT (ullislerum @ 01-02-2007, 17:02)
CITAT (Inga från Närke @ 31-01-2007, 21:12)
För er som är nya på forumet finns det en tråd för "Natur och vilda djur" som detta inlägg passar bättre i så de som är intresserade av den tråden läser inlägget. En del kanske inte går in på "Småprat ej trädgårdsrelaterat".

till skillnad från?... varför skulle det inte passa här? unsure.gif

jag undrar det samma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon