Full version: Örebromässan
Ramoth
Har funderingar på att ta mej upp till "din Trädgård" i Örebro i slutet av mars.
Är det några här som vet om den brukar vara värd ett besök?
Eva St
Jag var där förra året och tyckte absolut den var värd att besöka. Hade definitivt åkt dit i år igen om den inte legat precis i datum när jag är i Sälen.
Om man inte kan åka hem lite tidigare från Sälen för att hinna med ett besök där också förstås wink.gif wink.gif men är rädd att jag inte får så mycket gehör för det från resten av gänget rolleyes.gif
Eva St
Blomstertanten
Så länge man inte jämför med Stockholmsmässan, för gör man det så kanske man blir besviken
Örebros trädgårdsmässa är ju liten i jämförelse , men å andra sidan lite billigare inträde
tongue.gif
Eva St
Ja Stockholmsmässan kan inte jag jämföra med men den i Göteborg har jag varit på flera gånger och den är ju också större än Örebro men tyckte ändå att Örebro hade mycket att ge. Men sedan är det väl så kanske att man är ganska nöjd bara det är en trädgårdsmässa så man får sitt lystmäte vad gäller växter
Eva St
Ramoth
Låter som en ok utflykt när jag tolkar era svar smile.gif d
I synnerhet som jag inte har varit på en enda trädgårdsmässa överhuvudtaget tidigare. har med andra ord inget att jämföra med rolleyes.gif

Göteborg?
När är den?
Vi har ungefär lika långt till både Örebro och Göteborg, å far man till Göteborg finns det alltid annat att "kompletera" utflykten med så att säga.
ztina
Hejsan!
Lisebergs trädgårdsdagar är 4-6 maj. Brukar vara jättetrevligt. Man kan ju göra mycket annat när man ändå är i Göteborg.
Hälsningar från Ztina
Ramoth
CITAT (ztina @ 18-02-2007, 20:35)
Hejsan!
Lisebergs trädgårdsdagar är 4-6 maj. Brukar vara jättetrevligt. Man kan ju göra mycket annat när man ändå är i Göteborg.
Hälsningar från Ztina

Dom!
Ja, när du säger det så...
Till och med jag har hört talas om dom laugh.gif
Men varit där?
Icke!
Har hittills haft en otrolig förmåga att jobba just den helgen.
Få se om jag har bätte tur i år!:wacko:
Blomstertanten
CITAT (Ramoth @ 18-02-2007, 18:45)
Göteborg?
När är den?
Vi har ungefär lika långt till både Örebro och Göteborg, å far man till Göteborg finns det alltid annat att "kompletera" utflykten med så att säga.

sleep.gif Finns väl annat att "kompletera" en utflykt till Örebro med också !

Örebro slott , Gustavsviksbadet , Mariebergs köpcentrum , Wadköping mm
Ramoth
CITAT (Blomstertanten @ 19-02-2007, 17:20)
CITAT (Ramoth @ 18-02-2007, 18:45)


Göteborg?
När är den?
Vi har ungefär lika långt till både Örebro och Göteborg, å far man till Göteborg finns det alltid annat att "kompletera" utflykten med så att säga.

sleep.gif Finns väl annat att "kompletera" en utflykt till Örebro med också !

Örebro slott , Gustavsviksbadet , Mariebergs köpcentrum , Wadköping mm

Hm .... Ja, det har du rätt i !
Bra idé! biggrin.gif
gunnelö
CITAT (Ramoth @ 16-02-2007, 09:34) *
Har funderingar på att ta mej upp till "din Trädgård" i Örebro i slutet av mars.
Är det några här som vet om den brukar vara värd ett besök?


Ja vad ska man säga? Det senaste jag hörde var att man har svårt att fylla hallen med utställare. Samtidigt har man förvisat föreningarna till ett sidorum. Med tanke på antalet tusenlappar man får betala för att få vara med har därför flera av de största föreningarna dragit sig ur. Lite synd även om det inte är föreningarna som är det stora dragplåstret.

Gunnel Ö
Yin o Yang
Har varit på mässan i Örebro 2-3 gånger. Mest irriterad är jag över den hutlösa parkeringsavgiften angry.gif . Har inte någon annan mässa att jämföra med, men tycker om jag jämför mellan de olika gånger jag varit i Örebro att den blir lite sämre för varje gång sad.gif . Tråkigt om det stämmer att många föreningar drar sig ur
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon