CurlySue
Har äntligen fått ett 99% besked av min ombytliga uppfödare att jag får köpa loss min tik från fodervärdsavtalet.
Hon hade själv tänkt att para henne på detta löpet, men ångrade sig...så nu bär det av till Helsingborg på Söndag..och lillgumman ska paras.
Sist fick hon 5 valpar...det är många med tanke på att hon är en Chihuahua.

Det ska bli så kul att få sätta igång med kenneln igen!
För ca 8-10 år sedan födde jag upp wheaten terriers (Irish softcoated wheaten terrier)



Men det är en lite för stor ras att hålla på med då jag bor i en lägenhet, på den tiden bodde jag i en fin villa.
Så nu är det små "vavvor" istället.
Här är våran Smulan som ska paras:
Anma
Åh, jisses vad kul! wub.gif wub.gif
AnitaO
Åh så roligt smile.gif
Håll oss underrättade wub.gif
faith
Åh, chihuahua skulle jag kunna tänka mig. Men som mitt liv ser ut nu ska jag nog inte skaffa hund just nu. Men en dag hoppas jag kunna äga en hund. Och chihuahuor är så söta ju. wub.gif Lycka till. smile.gif
Alba
Åh vilken sötnos.
Lycka till på söndag.
Hur stora är valparna när de föds ?
herkules
CITAT (sarah68 @ 20-02-2007, 18:12)

ljuvlig!! wub.gif wub.gif

lycka till med valperiet, vavvor är härliga! smile.gif
yenny
Grattis va kul! Hoppas det går bra vid parningen.

Jag kommer aldrig glömma när min granne hade köpt sin Chihuahua. Jag kollade ut igenom fönstret och såg henne komma gåendes med en liten råtta i koppel, tänkte att nu har hon slagit sej någonstans laugh.gif
Jag blev ju tvungen att gå ut och kolla vad hon gjorde... jisses vilken liten sötnos hon hade där wub.gif
rabalder
Vad roligt lycka till!!! men sälg valpar till dem som vet att det är en hund och inte modepryl som ska bäras...
Kathy
Åh, vad kul med valpar. wub.gif wub.gif
CurlySue
Hej igen...
det kommer bli en hård screening av valpköparna..
Inga småsnuttor som tror att det är en accessoar...gärna familjer..
AnitaO
CITAT (sarah68 @ 21-02-2007, 13:54)
Hej igen...
det kommer bli en hård screening av valpköparna..
Inga småsnuttor som tror att det är en accessoar...gärna familjer..

Bra inställning smile.gif wub.gif
Miss_Berggren
Var bor du någonstans? Har en vännina som letar efter en seriös uppfödare av chihuahua.
faith
CITAT (Miss_Berggren @ 01-03-2007, 20:02) *
Var bor du någonstans? Har en vännina som letar efter en seriös uppfödare av chihuahua.

Enligt profilen i Stockholm: Södermalm-Skarpnäck smile.gif
mulle
wub.gif
Lycka till, här är en till som med iver väntar på valpbilder.
Fast för mig är det ett mysterium hur det ska rymmas valpar i en så liten mage.... tongue.gif
Mulle
Inga från Närke
CITAT (faith @ 20-02-2007, 18:19) *
Åh, chihuahua skulle jag kunna tänka mig. Men som mitt liv ser ut nu ska jag nog inte skaffa hund just nu. Men en dag hoppas jag kunna äga en hund. Och chihuahuor är så söta ju. wub.gif Lycka till. smile.gif


Tyvärr har det ju blivit väldigt poppis med små hundar, visst är de söta men priset är ju inte klokt. Har sett mellan 15-20000:- är det rimligt för en valp?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon