Full version: Insider - TV3
Kathy
Handlar bl.a om hund och kattavel.

Länk.

Kathy
Det förs diskussioner kring programmet och de som medverkar på ett annat forum. Hanna Wieselberg medverkar i programmet, men hon fick ingen chans att granska materialet före ihopklippning. Länk till hennes hemsida.
malin72
CITAT (Scrollan @ 21-02-2007, 09:05)
Det förs diskussioner kring programmet och de som medverkar på ett annat forum. Hanna Wieselberg medverkar i programmet, men hon fick ingen chans att granska materialet före ihopklippning. Länk till hennes hemsida.

det är som vanligt när det gäller insider....ni ska bara veta vad som döljer sig bakom kulisserna och vad som sägs som inte kommer med i programet unsure.gif
men jag ska se iallafall även om jag sitter med klump i halsen och skit arg när det slutar sad.gif sad.gif sad.gif
Kathy
Insider har väl ingen högre kvalité på sin undersökande journalistik.

Ska dock se programmet.....mest för att de har filmat på NERKs utställning....man kan ju sen någon man känner igen. biggrin.gif
sudden
jag måste säga att siamesen var underbar från början och jag vill gärna hitta en som ser ut så nuförtiden. jag vill inte ha en fladdermus-siames som de uppskattar så på utställningarna!! samma sak gäller dessa inåtnosade katter med andningsproblem... HUR kan man tycka att de är finare nu än vad de var från början??

jag tycker att aveln går för långt!!

jag skiter i om folk tycker om smala nakna katter eller katter som ser ut som fladdermöss eller har näsan i nacken... jag tycker de borde fått behålla sitt ursprungsutseende! de hade nog haft mindre fysiska problem i dagens läge då..

detta har alltid varit min åsikt angående "förbättringsaveln" och ingenting som enbart insider fått mig att tycka btw.
herkules
vad var det för ras de pratade om som hade fel på skelettet?
jag såg inte programmet men en vän till mig såg och hon tyckte röntgenbilderna de visade såg förskräckliga ut.
nu är ju iofs inte insider världens mest pålitliga program men ändå.
Whiskuchi
CITAT (herkules @ 04-03-2007, 22:12) *
vad var det för ras de pratade om som hade fel på skelettet?
jag såg inte programmet men en vän till mig såg och hon tyckte röntgenbilderna de visade såg förskräckliga ut.
nu är ju iofs inte insider världens mest pålitliga program men ändå.


Scottish Fold. Tror jag, jag såg inte programmet själv.
Tilläggas bör kanske (för säkerhets skull wink.gif) att seriösa uppfödare INTE använder osunda katter i aveln. Precis som med alla andra raser som togs upp som skräckexempel.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon