Full version: Byta nick
askar
Ingemar... såg att bl.a Gillan och Biggan fått byta. Får jag min önskan uppfylld?
Magdis
Väntar också på nick-byte. smile.gif Magdis var upptaget när jag skulle regga mig...någon som aldrig skrivit ett inlägg o inte varit inne sen mars 2003. Hoppas jag kan sopa bort ´na! rolleyes.gif devil.gif biggrin.gif
Alba
Om en användare ej varit aktiv på flera år borde de rensas.

När jag regade mig i höstas var "mitt" namn upptaget av en användare som reg. sig 2002 och hade 0 inlägg.
Piccante
Åh får man byta nickname? Snälla snälla gör det det möjligt jag trivs inte med mitt!
Gillan
Tror Ingemar skrev nåt om namnbyte i den tråden som ligger överst " Det blev ett forum till slut". Kika där vad han säger, men det lät possitivt tycker jag biggrin.gif
Piccante
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 18:26) *
Tror Ingemar skrev nåt om namnbyte i den tråden som ligger överst " Det blev ett forum till slut". Kika där vad han säger, men det lät possitivt tycker jag biggrin.gif


Tack för tipset Gillan, ska läsa där!
Ingemar
CITAT (Alba @ 28-02-2007, 18:11) *
Om en användare ej varit aktiv på flera år borde de rensas.

När jag regade mig i höstas var "mitt" namn upptaget av en användare som reg. sig 2002 och hade 0 inlägg.



Att man inte skriver inlägg betyder ingenting, det är möjligt att man bara är här och läser och ska det fungera ordentligt krävs det att man är registrerad, och vi tvingar ingen att skriva. Men nu har vi möjlighet att kunna se även när senaste inloggningen var och därför kan vi ta bort gamla medlemmar som inte längre är aktiva och då kommer många namn att bli lediga.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon