*hehoc*
Ni som har bilder här, var finns de? I ett album? Jag fattar inte vad man syftar på i "mina bilder i forumet"? Jag kan se att jag har utnyttjat 0 % av mitt bildutrymme, men det finns ingenstans att klicka typ 'skapa album' el. dyl.
Ingemar
Det syftar på bilder du laddat upp från din dator när du skickar ett inlägg.

Angående albumen så läs överst i "Support".
*hehoc*
Det är ju det som är problemet Ingemar att jag inte hittar "support". Överst finns: chatt, kalender. medlemmar, sök hjälp. Hittar inget "support" bakom dessa rubriker heller.
*Stintan*
Uppe till vänster klickar du på "Trädggårdsforumet" sen scrollar du ner så ser du "Support" långt ner på sidan i en avdelning som heter "Forumteknik"
*hehoc*
Tack Stintan! Men jag fick ingen hjälp med hur man lägger bilder i album.
*Stintan*
Tror att det inte går att göra nya album just nu eftersom dom håller på att jobba med just den biten fortfarande. Du kommer säkert att kunna göra det sen när Ingemar fixat klart.

Många har ju redan album och verkar även dom ha lite problem med att komma in i dom fast det ska gå på nåt vis.

Iallafall lästa jag det under support där nere.
aanderss
man kan väll göra de här
http://www.odla.nu/album/
*Stintan*
men dom vill ju inte att vi gör nya album förrän dom fixat klart sa dom
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon