Full version: malin72s blommor
Pinglan
Hej, jag heter pinglan och jag är granne med malin72, nu när hon är bortrest så ska jag sköta om hennes fröer, herregud, hur tror ni detta ska gå?
silos
Jag tror att du klarar det alldeles fint!
Pinglan
Ja jag hoppas ju att jag inte tar död på det hon har lyckats med så bra. mellow.gif
titti49zon6
Hej Pinglan
tror att det går jättebra,fast det är ju en del att vattna och hon kommer ju hem om några dar
lycka till sweatingbullets.gif
Pinglan
Skönt att höra att du tror på mig, tänk om jag skulle förstöra allt för henne då har jag ingen granne kvar som min vän, hahaha giggle.gif giggle.gif
Gillan
Hej Pinglan!

För det första är jag inte ett dugg ororlig. Malin, som älskar alla sina växter och växtbebbar så mycket som hon gör, litar stenhårt på dig. Annars hade hon aldrig vågat lämna dig ensam med dem. Alltså fixar du detta!

För det andra verkar du, enligt hennes egen utsago vara en väldigt god vän.......så du har nog inget att oroa dig för där heller. tummenupp.gif biggrin.gif
Pinglan
jo man e ju lite nervös ändå, men jag har vattnat och pratat lite med dom idag så jag tror nog att jag fixar detta. g.gif

Men lite orolig va hon idag för hon ringde och gav mig lite restrektioner om vad jag skulle göra, hmmm, hon kan inte ens koppla av när hon e bortrest, hihi, men jag sa åt henne att jag sköter om dina bebbar, koppla av nu. sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif sweatingbullets.gif
aanderss
de går säkert bra
Pinglan
Vad kul att komma in här och berätta vad jag gör åt malin72, och att ni tror på mig. sweatingbullets.gif blush.gif
fruberglund
Det går säkert jättebra. Hoppas hon har roligt på sin hemliga resa biggrin.gif
kerstin z5-6
Hälsa Malin ! Det där kommer att gå så bra så smile.gif
kollba
Det går åt helvete...
Först kommer hagel och blixtnedslag, sen blir det strömavbrott och -47 C...

laugh.gif
Pinglan
TACK, colba
Pinglan
God morgon på er alla odliater.

Visst jag har hållt malin72s frösodder i schack, men NU har hennes penseer börjat blomma, ojojoj,,, VAD ska jag göra?????
för vad jag har förstått så ska dom inte blomma nu.

blushing.gif blushing.gif
Alba
Men Pinglan snacka om gröna fingrar - du har fått dem att blomma. Låt du de blomma- Malin är ju snart hemma igen och då får hon avgöra.
Kan inte vara några som helst problem att lämna växterna till dig.

Lycka till
kerstin z5-6
giggle.gif Du har grön tumme .,hon blir nog bara glad , men nypa bort knopparna får hon göra själv smile.gif
Pinglan
Hahahaha, ja jag som va sååå orolig att jag skulle döda hennes blomsådder, jag tyckte det va kul att penseerna blommade.
Men nu är jag inte orolig längre, allt ser jättebra ut.
Malin är på väg hem nu, hon kommer nog vid 18.00 tiden.
Pssst, jag har dammsugit och plockat undan disken hos dom åxå.
giggle.gif giggle.gif

duh.gif duh.gif Oj nu skrev jag ju och avslöjade vad jag har gjort hos dom, TÄNK att jag glömde att Malin kommer gå in här och titta, help.gif
*Stintan*
Tycker du ska flytta hit och bli min granne när Malin kommer hem flirting.gif flirting.gif whistling.gif
Pinglan
Ja Stintan jag kommer så for Malin e hemma igen, tummenupp.gif giggle.gif
malin72
hej hopp alla nu är jag hemma igen och allt lever och mår bra..... tummenupp.gif tack alla som stötta pinglan och gett henne uppmuntran bravo.gif
Lady Hamilton
Malin! Jag vill INTE nono.gif se någon bild på några blommande Penseér i penseé tråden de närmaste veckorna no.gif ...............
sleep.gif För mina har inte börjat visa sina knoppar än............. flirting.gif
faith
Vilken glad-tråd det här var! smile.gif
Netha
Vilken granne du har Malin... inte bara sköter om odlingarna...
dammsuger och tömmer diskmaskin smile.gif
malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 03-03-2007, 18:08) *
Malin! Jag vill INTE nono.gif se någon bild på några blommande Penseér i penseé tråden de närmaste veckorna no.gif ...............
sleep.gif För mina har inte börjat visa sina knoppar än............. flirting.gif



men jag vill ju inte att dom blommar ännu nono.gif

CITAT (Netha @ 03-03-2007, 20:55) *
Vilken granne du har Malin... inte bara sköter om odlingarna...
dammsuger och tömmer diskmaskin smile.gif


japp hon är en pärla....tröck på knappar och spelade in program gjorde hon med giggle.gif

CITAT (faith @ 03-03-2007, 18:23) *
Vilken glad-tråd det här var! smile.gif



ja verkligen känns jättefint wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon