Full version: Fly Me
titti49zon6
shit också mad.gif - får man säga så- jag som bokat min resa till mässan med dom help.gif
inte roligt men har skyndat mig att boka ny med SAS
så jag kommer ändå även om det kostar,får låta bli att handla så mycket rtfm.gif
KURT
Det var ju inte oväntat, de har haft problem LÄNGE!
Bee
Det är en märklig bolagsledning dom har. På Västnytt igår hade dom ett inslag om FlyMe och hur bolaget dränerats på miljontals kronor av ägarna, ett norskt bolag. Bolagsstämman var tydligen en fars enl representanten för Aktieägarna.

Och i morse fick vi höra nyheten på radion. Samtidigt läste jag en annons i Göteborgsposten där FlyMe annonserar om en ny linje till Barcelona som öppnar snart!

Det är bara att beklaga er som betalat för resor som ännu inte blivit av. Själv åkte jag med dom till Rom i somras och det fungerade utmärkt med en lugn och fin flygning och bra personal.
KURT
Sterling sätter in gratisflyg

Samtliga Fly Me-passagerare erbjuds att flyga på sina befintliga biljetter. Strandade utlandsresenärer erbjuds, i mån av plats, att gratis resa hem med Sterling.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=623813

Det gäller nog inte så länge, men det är ju en bra reklamsatsning!
Gita
Fy för den lede, så arg jag är. Blåsta på 7500 kronor är vi. Skulle flyga till Spanien med dem om två veckor.
Som tur är har vi fått tag på andra biljetter, men reskassan blir ju så klart mindre.
GITA
vickeva
Vi är fyra st som skulle åka till Sthlm med Fly me nästa fredag (9/3), och vi har ingen aning om ifall det blir av eller inte... Tror ni inte att Sterling tar hand om oss då, eller är det bara denna helg...?
Elisabeth P
Visst blir man sur sad.gif och arg mad.gif . Vi har bokat en resa till Grekland med dem i sommar, men nu lär vi väl mista 6000 kr thumbdown.gif
vickeva
Usch vad surt, jag tycker verkligen synd om er som bokat utlandsresor, för oss är det inte så farligt. I värsta fall får vi väl köra till sthlm...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon