malin72
jag har ju beställt från hortogreen förrut på nätet det är ju bra då ligger den ju där bland favoriter så jag vet att jag kan kika då och då whistling.gif

men nej då nu kom det en katalog på posten med såååå fina bilder help.gif och jag som inte ska beställa nu jag ska ju på mässan w00t.gif
hur ska jag kunna hålla mig nu då g.gif duh.gif
Blomstertanten
Inte ett dugg synd om dej ! flirting.gif

Vet du inte att man inte måste handla något ur alla kataloger ? giggle.gif
titti49zon6
Jag tänkte samma som du Malin, när jag hämtade posten och där låg den blink.gif
katalogen från Hortogren, med helt underbara ROSOR, Dagliljor, Hostor och mycket,mycket mer
Förföriska bilder blushing.gif det började klia i fingrarna MEN inte köpa nu nono.gif
Spara pengarna till mässan help.gif
kompiskram.gif Malin och alla andra som har svårt att hålla fingrarna i styr
Alba

Säljer de värdiga plantor eller är det fröer ?

*hehoc*
Tänk så man kan lura Hortogreen genom att ta hand om egna, nya, spännande sticklingar och frösådder och vandra runt i trädgården och se hur krokusen knoppas, hybridolvon och trollhasseln blommar för fullt. Kameliona blommar också fint nu. Dessutom kan man börja driva kvistar inomhus och njuta av Magnoliablommor i vas.
Ewa L
CITAT (Alba @ 05-03-2007, 16:38) *
Säljer de värdiga plantor eller är det fröer ?


De säljer framförallt färdiga plantor. Dessutom av hög kvalitet. whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon