anna_rispan
Ja, jag sitter och funderar på vilka finesser ni har hunnit lära känna eller upptäckt och blivit förtjusta i. Just nu.
Jag ska prova en ny finess och dela med mig av tre saker jag gillar just nu!
  1. enklare att redigera texten
  2. att man kan följa citerade inlägg
  3. mera plats i pmlådan

Visst är det bra saker!!?? Nu kan man tydligen skriva en massa text och sedan gå tillbaka och markera ett enda ord o så välja fetstil tex så hamnar den markeringen på just det ordet!! Jag är helt förundrad.
Och visst är det bra att kunna följa ett citat. Om man inte råkar radera den där infon som gör att den går att följa. Opps, jag har nog gjort det redan. haha.
O mera plats i pmlådan! Jippi! Nu behöver jag inte radera hela tiden. Hihi, jag som knappt skickar några....Men bra är det.

Vilka saker gillar du??
renate
Chatten är den bästa nyheten och att man kan lägger in bilder direkt från hårddisken är bra med.
Lars-Olof Arvids
Lägga in bilder direkt från hårddisken? Ja, det kunde man visst! smile.gif

[attachment=248:Knölsvanfamilj.jpg]
anna_rispan
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 06-03-2007, 16:13) *
Lägga in bilder direkt från hårddisken? Ja, det kunde man visst! smile.gif

...



smile.gif
Alba
Detta är vad jag hittills upptäckt - forskningen fortgår

* Lägga in bilder direkt från hårddisken.
* Redigera text är mycket enklare
* Om jag går in i SÖK och letar tex petunia bli texten petunia gulmarkerad i all text så den är lätt att hitta.
* Chatten
faith
Jag uppskattar det nya forumet massor, vet inte riktigt vad jag ska nämna specifikt. Forumet är så mycket enklare att använda helt enkelt. Sök-funktionen är bättre, det är enklare att skriva/redigera/citera inlägg, chatten, mm mm mm. Jag har fortfarande mycket kvar att sätta mig in i, men det är kul också, ser det lite som en utmaning att lära mig något nytt. Det nya forumet känns bättre för varje dag faktiskt. yes.gif
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 06-03-2007, 15:25) *
Ja, jag sitter och funderar på vilka finesser ni har hunnit lära känna eller upptäckt och blivit förtjusta i. Just nu.
Jag ska prova en ny finess och dela med mig av tre saker jag gillar just nu!
  1. enklare att redigera texten
  2. att man kan följa citerade inlägg
  3. mera plats i pmlådan
Visst är det bra saker!!?? Nu kan man tydligen skriva en massa text och sedan gå tillbaka och markera ett enda ord o så välja fetstil tex så hamnar den markeringen på just det ordet!! Jag är helt förundrad.
Och visst är det bra att kunna följa ett citat. Om man inte råkar radera den där infon som gör att den går att följa. Opps, jag har nog gjort det redan. haha.
O mera plats i pmlådan! Jippi! Nu behöver jag inte radera hela tiden. Hihi, jag som knappt skickar några....Men bra är det.

Vilka saker gillar du??



jag uppskattar typ samma saker som du gör
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon