Full version: VANSINNIG SNART!
Maggan H
Har någon här möjligen sdramminne till compaq liggandes?? Eller vet var jag kan köpa såna, helst begagnade för org är så dyra. Tillverkare Infinion, har provat andra, funkar ej. Datorn är så seg så det är inte sant, har formaterat men det är lika illa ändå. Behöver mer ramminne! Helst 512 Mb.
Pia L
Tyvärr, annars så hade jag två stycken Kingston här unsure.gif
Pjater
Blocket hittar du en hel del gamla dator prylar, ta en titt där...
Bee
Jag har just uppgraderat ramminnet på min Dell. Det var inte lätt att hitta i "minnesdjungeln". Dell sålde Kingston-minnen till hiskeliga priser. Sen kollade vi i manualen till datorn. Det var väldigt noga med hur och var minnet pluggades in. Satte man in det på fel ställe kunde datorn antingen bli oerhört slö eller ignorera det nya.
Det slutade med att vi hittade ett Samsungminne för nästan halva priset på Inet och nu är datorn snabb som vinden smile.gif

Så kolla i din manual vad det står om vilka minnen som passar just din dator, kolla sen på
www.inwarehouse.se eller www.inet.se Dom har båda bra priser på minnen. (hur gör man klickbara länkar numera?)

anna_rispan
bee: du klickar på den tredje knappen till vänster precis ovanför skrivrutan. OBS. fördlåt höger menar jag!!!
Bee
Tack Anna Rispan!
Så här var det jag menade:
Inwarehouse eller Inet

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon