AnitaO
Tack alla som hört av sig via PM med tröstekramar och snälla ord när sorgen och förtvivlan tog över för mig wub.gif wub.gif
Jag är fortfarande mycket ledsen och nedstämd, men tar en dag i taget.

Inser nu att jag "förstörde" den glada godmorgon-tråden, vilket inte var meningen. Tänkte mig inte för.
Ni kanske kan överse och fortsätta som vanligt. Agneta behöver säkert ett gympingpass snart tummenupp.gif

Anma
Detta har jag missat! Läser sällan Godmogon tråden...
Ja, det märkliga är att när något oväntat sker fortsätter livet sin gilla gång runt omkring, själv följer man med oavsett man vill det eller inte...
Kram! wub.gif
Ophelia
Anser inte alls att du förstörde tråden. Krävs nog mycket mer än så. Hoppas bara att du tar en tag i taget och kommer igen så gott du kan kompiskram.gif
Gillan
Kan absolut inte tycka att du skulle förstört nåt genom att tala om som det var. Hoppas det går framåt för er och att du snart orkar tillbaka........Låt det ta den tid det tar bara kompiskram.gif

mulle
Jag läser inte heller Godmorgon tråden men nu vill naturligtvis också jag ge enorm tröstekram!
Mulle
cic
Vad det än är Anita, så måste det få vara jobbigt i början!

Kram från mig också! kram2.gif
Berith
Jag läser inte heller Gomorron-tråden men har saknat våra dueller i Nummer-tråden.

Välkommen tillbaka, när det än blir... kompiskram.gif
*Stintan*
Vet inte om det hjälper men skickar ändå en tröstekram kram2.gif trostar.gif
Helen i Skåne
Tänker på dig Anita! trostar.gif
Irene_L
Skickar en tröstekram!!!!
kompiskram.gif
mvh
Irene
Alba
Att skriva i godmorgon-tråden var väl ett bra sätt att prata med oss.
Sköt om dig Anita - tänker på dig kram1.gif
LadyG
Vet inte vad som hänt, läser sällan den tråden, men jag hoppas sorgen vänder. Tills dess, ta den tid du behöver.
trostar.gif
Magdis
Hej gumman! kram2.gif Har tänkt mycket på dig.
Inte har du förstört godmorgontråden inte!! Om det inte skrivits nåt mer i den sen dess så beror det nog snarare på att folk pratar på chatten istället. gonatt, gomorron o vädret avhandlas kanske där istället.
Ta hand om dig! wub.gif
pejori
inte har du förstört någon morgontråd inte.
sorgen är alltid tung och svår oavsett när den slår till. kompiskram.gif
odla finns kvar när du orkar igen och låt det ta sin tid att läkas.
kram trostar.gif
Sailor Pluto
Skickar tröste-tankar till dej (även fast jag inte läser godmorgon-tråden) kram2.gif !
faith
suddis
Ser fram emot att få läsa dina inlägg här på forumet igen när du känner att du orkar och vill.
Kramar, suddis.
Snöflinga
Tänker på dej trostar.gif
Malvia
Sänder också tröstekramar
yenny
Jag vet ej vad som hänt... men en tröstekram vill jag skicka i alla fall trostar.gif
titti49zon6
Vet inte heller vad som hänt men skickar dig en stor trostar.gif
malin72
trostar.gif kram på dig.....tänker på dig och hoppas att ni snart får nya krafter wub.gif
klart att du inte förstörde något...ta det som det kommer nu i sin tid...vi finns ju kvar här som jag skrev förrut...
vickeva
[attachment=316:trostar.gif]
karjo
trostar.gif Vet inte heller vad som hänt, men hoppas innerligt att det ska lösa sig på bästa sätt.
Summersun
Tröstekramar från mig också trostar.gif
Merlin
En stor tröstekram till dig kram1.gif Vet inte vad som har hänt men önska dig styrka att ta dig igenom detta Anita wub.gif
kerstin z5-6
Sorgen slår till när man minst anar det -sänder många varma tankar
K
Maria_z5
Vill också skicka en kram även om jag inte vet orsaken... vill bara trösta. kram2.gif

/Maria
faith
En kram innan jag går och lägger mig. Tänker på dig.

Betty
trostar.gif Säger som så många andra här, vet inte vad som hänt och vill skicka en kram.
Eva St
Vet inte heller vad som hänt - men vill sända dig riktigt varma styrkekramar trostar.gif
ninnisky
Känner med dig och hoppas att mina kramar bidrar till en liten, liten solglimt mitt i allvaret! wub.gif
Elisabeth P
Även om jag inte vet vad som hänt så skickar jag dig mina tröstekramar trostar.gif
Ta väl vara på dig så vi får se dig här igen när du orkar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon