Gillan
Nåt underligt har hänt med mina PM!!

För det mesta så klickar jag i för spårning av PM, eftersom man då får reda på om/när personen i andra änden har läst. Och det är ju jättebra! Men!..... Hur kommer det sig att jag, alltid kan se de spårade PM:en när det gäller alla andra utom en enda mottagare? Jag kan se det så länge det inte är läst, men när det väl är läst................är det puts väck!

Och en fråga till?? Hur kan det komma sig att jag har öppnade, lästa PM, i min inkorg som jag faktiskt aldrig sett confused.gif confused.gif , har nämligen gått och väntat på svar som aldrig kommit...........och efter en del frågetecken så visar det sig att de finns i min inkorg......som just det, öppnade och lästa confused.gif .............att jag är virrig, kan väl de flesta skriva under på, men om jag verkligen väntar på svar..........så borde jag ju sett att de kommit!!! dunno.gif no.gif


Min fråga är alltså.......om nån mer än jag upplevt detsamma?

Hoppas ni förstår vad jag menar shy.gif
anna_rispan
hehe, först måste jag bara fråga...hur noga har du bevakat de där pm:en. de kankse raderas när de är lästa?
eller så är det så att det finsn nån funktion vi inte lärt oss än. typ att man kan sända pmen vidare när de är lästa o då syns de inte.

men ditt dillema med oläsat pm som ser lästa ut låter helskumt!!!!!
Gillan
Jo, jag tycker nog att jag försökt hålla koll, men visst kan jag ha missat. dunno.gif
Men inte att jag har lästa PM som jag aldrig ens sett.........det köper jag inte. Virrig i all ära, men inte virrig no.gif
anna_rispan
nje det där med lästa fast olästa låter faktiskt helskumt!! har alla de senaste du tagit emot blivit så kanske du ska fråga Ingemar vad det är som spökar....
Gillan
Förresten Anna, menar du att de försvinner hos mottagaren så fort de har raderats?? Intressant....
spektakelrakel
Prova och byt lösenord- det låter som någon obehörig har tillgång till dina PM (och därmed allt övrigt).
anna_rispan
CITAT (Gillan @ 10-03-2007, 17:51) *
Förresten Anna, menar du att de försvinner hos mottagaren så fort de har raderats?? Intressant....

nej nu är jag inte med på vad du menar.
jag menade bara att du har förmodligen inte suttit o stirrat på skärmen hela tiden. så när personen läst meddelandet så har de väl raderat det.
Gillan
CITAT (anna_rispan @ 10-03-2007, 19:02) *
nej nu är jag inte med på vad du menar.
jag menade bara att du har förmodligen inte suttit o stirrat på skärmen hela tiden. så när personen läst meddelandet så har de väl raderat det.


Ja, det är ju det jag säger......att när det väl är raderat hos mottagaren............så försvinner det hos mig?
anna_rispan
ja! då är vi överrens alltså. hehehe.
Gillan
CITAT (spektakelrakel @ 10-03-2007, 18:37) *
Prova och byt lösenord- det låter som någon obehörig har tillgång till dina PM (och därmed allt övrigt).



finns ingen som kan mitt lösenord.....inte ens min käraste, men tack för omtanken....................fast.....hur skulle nån ha kunnat lista ut det?.................och hur?..................nu blir jag orolig..............kanske ska göra som du säger ändå confused.gif dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon