Full version: Hälsning!
Li-e
rolleyes.gif Tänkte att jag skulle lägga in en hälsning till alla här, som en ny medlem, Li-e heter jag bor i Dalarna och är en glad trägårdsamatör.....min trägård består visserligen mest av gräsmatta men jag vill ju ändra på det giggle.gif
Så jag hoppas få lite tips och inspiration här hos Er. Har själv börjat så diverse små frön redan och tagit upp mina stackars pelargoner från källaren....dom som nu överlevde....var inte många....de flesta hade möglat bort denna varma och fuktiga vinter.
Har två små flickor också som blir 7 och 3 här i vår och sommar och en sambo och två katter. Så det var lite om mig själv, hoppas jag kan känna mig välkommen här hos Er då *L*.
Fenja
Hej och välkommen!
Mvh
Fenja
Lena i Torslanda
Klart att du är välkommen. Så härligt att ha en stor gräsmatta att omvandla till något spännande.
aanderss
tjena välkommen
malin72
hej och välkommen hit!! smile.gif

råse-marie
Välkommen här är rätta stället att fråga om man behöver help.gif


// Rose-marie
Irene_L
Hej och välkommen hit!!!
Här kommer du få massor av tips och mycket inspiration tummenupp.gif
mvh
Irene
smile.gif
Biggan_
Välkommen Li_e, hoppas att du kommer att trivas här! smile.gif
Li-e
flirting.gif Oj vad glad jag blir, tusen tack ska ni ha, känns jätte skönt, ha en skön dag alla.
Malvia
Hälsar också välkommen hit! Söt kattbild. smile.gif
Kathy
Hej och Välkommen hit! yahoo.gif
Alba
Hej och välkommen hit.
Jag är säker att du ska trivas. På Odla finns så mycket kunskap och så mycket hjälpvilliga trädgårdstokar.
Så gullig kisse du har i bilden under ditt namn.
evelina
Hej och välkommen!
Airamya
Hej Li-e och välkommen smile.gif
Betty
Hej och välkommen hit Li-e! Hoppas du ska trivas. biggrin.gif
titti49zon6
Säger som dom andra
Hej och välkommen hit kompiskram.gif
Eva St
Kan bara instämma HEJ OCH VÄLKOMMEN du kommer att få massor av tips och råd här när du behöver för här finns många duktiga odlare ska du veta
Lars-Olof Arvids
Hej och välkommen Li-e! Här finns som sagt massor av duktiga odlare som gärna delar med sig av sin kunskap! smile.gif

Olle
Li-e
yahoo.gif Än en gång tack för alla välkommen hälsningar, känns superbra....ser fram emot och få kolla runt och se hur ni har det, och som sagt få lite tips. kramar till Er Li-e
*Pamela*
Hej & Välkommen bravo.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jag vill också önska dig VÄLKOMMEN HIT Li-e! / Helen
mamamaggan
Välkommen Li-e !
Snöflinga
Från mig också ett VÄLKOMMEN hoppas du kommer att trivas hos oss flirting.gif
pusillus
Hej hej från mej oxå! smile.gif
Gillan
Hej Li-e! Och välkommen till Odla. Hoppas du kommer att trivas här yes.gif
silos
Hej och välkommen!
estet
Välkommen hit Li-e! smile.gif
renate
Hej och välkommen hit. bravo.gif
ninnisky
Hej och välkommen hit! Dalarna är mitt favoritlandskap wub.gif (ursäkta alla andra) !
Var i Dalarna bor Du?
snillan
Hej Li-e

Välkommen hit, jag är också ny här sedan 10 dagar och kan tala om att du blir väldigt väl bemött här, alla svarar snälla på frågor även från oss nybörjare, kan också tipsa om att söka i gamla trådar efter ämnen du är intresserad av och därigenom hitta jättemycket bra inspiration i album som hänvisas till.

Själv har jag fått bra hjälp och råd när jag skulle välja ut ett växthus, och jättefina bilder att bli inspirerad av både till växthuset men även till en pallkrageodling jag tänkt starta.

Hoppas du kommer att trivas!

Snillan
Ophelia
Hej hej Li-e. Hoppas du vet var du hamnat. Här är forumet för shoppingalna människor som bara älskar att ösa ut pengar över en massa fröer och plantor. Viktigt är att försöka sitta på händerna så länge det är möjligt när någon odlait lägger in ett inlägg om billiga fröer/plantor/lökar. Givetvis är det bara en tidsfråga, det blir som en hel hjord med elefanter som rusar och beställer. Sedan kommer odlaiterna på "herregud, vad får det plats någonstans??" En odlait finner dock alltid på råd och skickar ut familjen för att käka mat någon annanstans för det är fullt med fröer och plantor på alla normala sittytor giggle.gif

Personligen ser jag shoppingen som ett sätt att spara pengar och inte ett sätt att spendera pengar yes.gif

Välkommen tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon