ullislerum
Och det var sååååå bra!! tummenupp.gif bravo.gif wub.gif
aanderss
man kan undra vad hon har för bh storlek laugh.gif

hon sjunger jätte bra
faith
CITAT (ullislerum @ 13-03-2007, 23:18) *
Och det var sååååå bra!! tummenupp.gif bravo.gif wub.gif


Åh, hon är underbar tycker jag. Inte så att jag lyssnar på henne på cd eller så, men jag lyssnar när tillfälle ges. Jag älskar låten "Coat of many colours" eller vad den heter. Då blir jag alldeles gråtig.
Alba
CITAT (faith @ 13-03-2007, 23:38) *
Åh, hon är underbar tycker jag. Inte så att jag lyssnar på henne på cd eller så, men jag lyssnar när tillfälle ges. Jag älskar låten "Coat of many colours" eller vad den heter. Då blir jag alldeles gråtig.




Jag kan bara instämma i inlägget av Faith.
Jag har inga skivor eller cd av Dolly men lyssnar med värme när hon spelas.

"Coat of many colours" är helt underbar - den gör mig varm inombords. Jag ser den lilla flicka med sin nya kappa framför mig -
ja då trängs en tår i ögonvrån.
Ewa smålänska höglandet
Å jag ska se henne på fredag i globen yes.gif
Gossen Ruda
Dolly tillhör en av mina favoriter men jag tycker han har förändrat sig till det sämre på sista tiden tycker jag. På många skivor pratar hon mellan låtarna och det låter inte bra. Bräkig amerikanska. Hon skall sjunga. biggrin.gif
Tacka vet jag mina äldre skivor med henne.
aanderss
jag har sätt hennes syster stella. i hasses lada utanför båstad
silos
Oj;det måste varit en underbara upplevelse att höra Dolly sjunga!!! Igår fick jag hennes senaste CD av min kompis.
Maria_z5
WOW!!

Är liite avis, skulle gärna ha sett henne sjunga live. smile.gif

Underbart att du fick höra henne för hon är så otroligt begåvad. smile.gif

/Maria
Castea
Kan tänka mig att det var en helgjuten konsert! Hon är ett riktigt proffs!
ullislerum
Jag har lyssnat på ganska många sångerskor och är rätt insatt i just sång.. efter fyra år sångstudier på högskolenivå och om man bara snackar sång och inte bh-storlek eller mellansnack, så är hon en av de absolut mest begåvade jag någonsin hört!!
Tyvärr kommer inte endel förbi just de där yttre attributen, utan stirrar sej blinda på det och bryr sej inte om hur hon sjunger och det är synn! Dessutom spelar hon ju i stort sätt alla kompbandets olika instrument själv! Och det är ju extremt coolt tycker jag. Men smaken är som baken, delad! flirting.gif Fast jag tycker att hon är grym, både på att sjunga, spela och prata! bravo.gif
Gossen Ruda
Enligt en del som var på konserten var det tveksamt om hon sjöng eller om det förinspelat, singback. Det var helt enkelt FÖR bra sång, mycket sämre ljudkvalitet i mickarna när hon pratade mellan låtarna. Dessutom missade hon att mima till singbacken nån gång. Inget ovanligt med singback, eller playback.
ullislerum
Det var live! Tro mej.. det var ingen skillnad på sång och talet. Hon är så bra även om det finns illvilliga som inte vill tro att någon med så stora tuttar kan sjunga.. blink.gif
Gossen Ruda
CITAT (ullislerum @ 16-03-2007, 12:42) *
Det var live! Tro mej.. det var ingen skillnad på sång och talet. Hon är så bra även om det finns illvilliga som inte vill tro att någon med så stora tuttar kan sjunga.. blink.gif


Det har knappast med silikonet att göra. Läs mer i GP
zaaritha
LYCKOST!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon