Ciczi
Jag tycker just nu synd om mig själv eftersom jag har klämt stortån och det har bildats en dels svullnad men också en köttig utväxt ovanpå nageln... sick.gif crying.gif

faan vad det gör ont och det är ju inte riktigt sandalväder än ju...

Ciczi
stina
Usch, stackars lilla dej!!! Blåser på tån och skickar en tröstekram! kompiskram.gif
aanderss
CITAT (Ciczi @ 14-03-2007, 20:48) *
Jag tycker just nu synd om mig själv eftersom jag har klämt stortån och det har bildats en dels svullnad men också en köttig utväxt ovanpå nageln... sick.gif crying.gif

faan vad det gör ont och det är ju inte riktigt sandalväder än ju...

Ciczi

ajaja aldrig kul att klämma tårna
Snöflinga
Guuuud vad läskigt det låter med den köttiga utväxten sick.gif Du kanske måste besöka farbror doktorn .... trostar.gif
Ciczi
Ja kanske men sedan vill man inte gå för minsta lilla heller och låta som en hypokondriker... fast sen å andra sidan vill jag ju inte ha ont heller... ja jag får väl avvakta ett par dagar till och se om det blir bättre...

Fast det känns rätt bra med lite tröstekramar från Odla...

Ciczi
faith
Du kan alltid ringa sjukvårdsupplysningen och fråga vad de anser du ska göra. trostar.gif
LadyG
Ajj, stackare. Du kanske borde låta någon titta på det?
Netha
Stackars trostar.gif
Kanske borde du visa upp tån för farbror doktorn.
Gillan
Men Ciczi? Är vi inte alla ganska små när det gäller såna smärtfyllda uplevelser rolleyes.gif ...........Ähhh, klart du överlever detta, det skulle jag ha gjort lätt som en plätt shy.gif .............. crying.gif fear.gif fear.gif ...............hmm, kanske inte nuuu, men senare kanske g.gif .............eventuellt..........får väl se hur det går när det händer dunno.gif ...




stavar ju värre än en kratta
Lady Hamilton
Äh! Vad ni är schåpiga....... devil.gif Lite bedövning och ett snabbt litet snitt med skarp skalpell!! Kom hit så fixar jag det på "noll tid" laugh.gif crazy.gif






Alltså denna rekommendation är för er andra shy.gif Har inga problem att "hjälpa till". Men själv skulle jag nog inte vilja ha den behandlingen no.gif För jag håller med om att det gör FRUKTANSVÄRT ONT!! kompiskram.gif Fötterna måste man ju använda hela tiden, och naturligtvis står "allt" i vägen också så man måste "sparka in i saker. Och några skor kan man inte heller ha pga smärtan -cry-.gif
Lady Hamilton
rtfm.gif Tror ni på att "synden straffar sig själv?"...........Gissa vad jag gjorde innan jag kom i säng?.............. dunno.gif
Precis........ -cry-.gif Jag sparkade i foten i en tröskel som var trasig!! Gissa om det gjorde ont? sweatingbullets.gif Jag tar tillbaka ALLT! om schåpighet..... no.gif Bara det går över snart....... sick.gif Jag har ju inga skor! som har plats med en BADAGERAD stortå.........
Ophelia
Ja fy vad jobbigt när man gör illa foten/tån. Inga skor kan man ha på vintern och gå ska man ju. Jag är en riktig hejare på att få skoskav, det gör jätteont mellow.gif
Ciczi
Idaf har jag haltat utomhus med skor på... fortfarande lite kallt för sandaler. Men så fort jag kommit inomhus har sandalerna åkt på. Rätt skönt faktiskt ochtån känns lite bättre idag...

Ciczi
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Ophelia @ 15-03-2007, 07:07) *
Ja fy vad jobbigt när man gör illa foten/tån. Inga skor kan man ha på vintern och gå ska man ju. Jag är en riktig hejare på att få skoskav, det gör jätteont mellow.gif


Jag vet hur ont det gör. Jag stukade 2 tår i januari (bara för att gubben ställde dammsugaren så dummt) och dom gör fortfarande ont. Har svårt att gå och att ha skor på på mig. Mycket on thar jag och har haft i hela mitt liv, men den där lille rackaren gör så in i h............ ont.

Elisabeth
Ophelia
CITAT (Ciczi @ 15-03-2007, 18:19) *
Idaf har jag haltat utomhus med skor på... fortfarande lite kallt för sandaler. Men så fort jag kommit inomhus har sandalerna åkt på. Rätt skönt faktiskt ochtån känns lite bättre idag...

Ciczi



Stackars dig.......men tänk när det är läkt, då minsann kan du sprätta med tårna och vara lycklig kompiskram.gif
Ciczi
Lilla stackars tån mår bättre. smile.gif

borde vara helt botad om ett par dagar, så då ska jag sprätta med tårna... biggrin.gif

Ciczi
niklaswik
"köttig utväxt över nageln" har jag också. Har haft det ett tag nu p.g.a. nageltrång men jag orkar bara inte gå till doktorn... Var där i höstas och fixade det, efter ca en månad började det bli dåligt igen. Har ingen lust att springa fram och tillbaks till nån massa doktorer som inte klarar av att fixa det.
Ciczi
fast den utväxten har trillat bort nu..

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon