Full version: Bort kastad energi!
sqrulan
sweatingbullets.gif I sommar kan ni ju gå runt till människor o hjälpa dom i trädgården,ni som vill bränna fett.Många behöver hjälp o det är bättre att göra nåt bra av all träning.Om du går ut o hjälper nån med (grävning)m.m.så vet jag att du får motion/glädje,mycket bättre än att springa på en maskin o t.om,betala för det.Nytt forum!!!Kan man hjälpa till o bli smal?
renate
Nej tack, jag håller mig till min egen trädgård, har även hund.Att går på gympa tycker jag är kul,det är mina penger jag använder.
stina
Nej tack säger jag också! Jag bränner fett på det sätt som passar mej bäst, dvs i min egen trädgård, i gymmet, på träningspassen och på löpbandet! rolleyes.gif
Allis
CITAT (sqrulan @ 14-03-2007, 21:23) *
sweatingbullets.gif I sommar kan ni ju gå runt till människor o hjälpa dom i trädgården,ni som vill bränna fett.Många behöver hjälp o det är bättre att göra nåt bra av all träning.Om du går ut o hjälper nån med (grävning)m.m.så vet jag att du får motion/glädje,mycket bättre än att springa på en maskin o t.om,betala för det.Nytt forum!!!Kan man hjälpa till o bli smal?


Jag har egen trädgård, men du kan komma hit och hjälpa mig att gräva. Du kan börja med stenpartiet, så kan jag gå på gym och träna under tiden hahaha yahoo.gif
Ophelia
Trivs bättre med att glädja mig själv först och främst. Gymmar kvar och låter andra sköta sina trädgårdar. Älskar att bränna pengar på gymkort och hälsosam träning. Sedan är det dax för föräldrarnas/systers trädgård tummenupp.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon