lena:-)
Sagt och gjort, fick meddelande om att jag hade tre konton på odla....Nu är två bortplockade eftersom jag inte använder dem ...lena:-) är borta och lena.jag är oxå borta...lenasch fick ta över det lite mera positiva namnet lena:-)¨!!!
Så händanefter är alltså lenasch= lena :-)

anna_rispan
Vad spännande! smile.gif och roligt att du berättade.
Vilket jobb de måste lägga ner om de kan leta fram alla konton som har samma mailadress! Men fy vad rädd jag blev först när jag läste Lenasch är som förbytt!! fear.gif wink.gif
Gossen Ruda
Jojo, internetvärlden kan vara ganska schizofren men vi hoppas att ni alla tre kan samsas i samma kropp i fortsättningen. kram1.gif biggrin.gif
lena:-)
Ja, jag är bra på att samsas med mig själv ju, dessutom så är ju lena.jag nån som jag saligen glömt av och som nu dök upp med min mailadress..
Att det dessutom läggs tid på att synkaihop mig tar jag tacksamt emot..jag kan vara både spretig och förvirrad.
Men nu kanske problemet är löst.....
Hädanefter är jag gladlynt, klartänkt och ständigt välanpassad crazy.gif
och har ett varmt devil.gif och innerligt help.gif trädgårdsintresse. duh.gif
LadyG
Trevligt att du fått ordning på dig smile.gif
Alba

Måste kännas skönt att inte vara delad på 3 personer tongue.gif
Airamya
Hm, detta måste innebära att jag borde ändra lite i min signatur... Så det framgår vem det är jag citerar.... laugh.gif
Hej Lena:-)
lena:-)
tja...vet inte om du behöver ändra...airamya....
lenasch kanske var mer pessimistisk än lena:-) g.gif

vid närmare eftertanke...lena:-) är den sanne pessimisten så det
visdomsordet gäller även för lena:-) dvs jag!

shy.gif

”Saliga äro de som inte väntar sig något alls av livet, ty de skola icke bli besvikna.”
Airamya
Hehe... Jag tycker de visdomsorden jag har i min signatur är ganska optimistiska tongue.gif De talar ju om att nånting går att göra, inte att det inte går att göra wink.gif tongue.gif

thumbsup.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon