Full version: Skaka liv i...?
Kajsa i Arvika
Har funderat på om det vore kul att öppna upp Malins ansiktstråd igen så här innan ni ska träffas på mässan... fast ni kanske känner igen varandra redan? kompiskram.gif

Känns som att det tillkommit en del nya ansikten också, åtminstone på chatten, vad tror ni?
Ophelia
Javisst...tycker inte det är en dum idé. Det är ju en träd som aldrig blir "omodern".
Farbror Blå
Ingen dum idé tycker jag, men redan har tre skrivit och inget ansikte syns...
Ophelia
CITAT (Farbror Blå @ 18-03-2007, 18:14) *
Ingen dum idé tycker jag, men redan har tre skrivit och inget ansikte syns...


Mitt ansikte finns i mitt album om det nu är av intresse. Annars går det ju bra att skaka liv i den gamla tråden.
malin72
fniss har helt missat denna kajsa.....men det vore ju skojj om det kunde fortsätta flirting.gif
Floppy
CITAT (Ophelia @ 18-03-2007, 18:29) *
Mitt ansikte finns i mitt album om det nu är av intresse. Annars går det ju bra att skaka liv i den gamla tråden.

Mitt ansikte finns också i mitt album...
pejori
mitt med giggle.gif
Pia L
Mitt sitter fram på mitt huvud och ska så fortsätta att göra flirting.gif
*Stintan*
Mitt med giggle.gif
Magdis
CITAT (Pia L @ 24-03-2007, 12:44) *
Mitt sitter fram på mitt huvud och ska så fortsätta att göra flirting.gif


rotfl.gif tongue.gif Det får vi väl hoppas på! smile.gif Det skulle ju vara kul att få se det iallafall! smile.gif
AndreasBlomquist
Bra tråd och även om många har kort på sig i sina album så är det ju lättare för alla som läser denna tråden om bilderna finns tillgängliga här. Att gå in på allas fotoalbum och leta upp ansiktsbilden är ju smått tidsödande.

Jag får väl föregå med gott exempel och lägger ut en bild från i somras. Jag ser i stora drag ut likadant idag.

cic
CITAT (Farbror Blå @ 18-03-2007, 19:14) *
Ingen dum idé tycker jag, men redan har tre skrivit och inget ansikte syns...

Du manar ofta på att vi andra ska visa oss.. Särskilt solbrännor.. Men dig får vi aldrig se? Vad handlar det om? confused.gif

Själv finns jag till allmän beskådan i min profil och i mitt album. smile.gif
kollba
Såvitt jag kan se är det 11 personer som skrivit i denna tråd och INGEN av dem har en bild på sig själv under sin signatur...
stina
En liten bakifrånbild på mej finns det i min signatur i alla fall. smile.gif
kollba
Nu är vi 13, varav 2 har bild...
malin72
[attachment=976:jag2.jpg]ja här är jag iallafall ....tror nog att många visade sig i den andra så därför kommer vi kanske av oss.men den tråden blev ju över 60 sidor och många som visade sig

här är den tråden om någon ville kika och uppgradera sig
namntråden
cic
CITAT (kollba @ 02-04-2007, 20:10) *
Nu är vi 13, varav 2 har bild...

Vad menar du? Måste man ha en bild på sig själv som avatar? confused.gif
Leia
CITAT (cic @ 03-04-2007, 09:28) *
Vad menar du? Måste man ha en bild på sig själv som avatar? confused.gif


Det är ju´det du har cic! laugh.gif naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon