aanderss
vem vinner Allsvenskan i fotboll?
mamamaggan
IFK Göteborg såklart!!!! tummenupp.gif
cic
Spännande att någon annan än jag stratar en fotbollstråd! Men jag tycker att det är svårt att tippa, har inte hängt med i försnacket. Inte sett några träningsmatcher. Håller inte på nåt av lagen i allsvenskan. Men jag tror att Elfsborg kan ta hem det i år igen.

Håller på Jönköpings Södra som ligger i superettan OCH West Ham United, ett londonlag

torvan
Jag får väl sätta mitt hopp till Hammarbys
fotbollslag istället. Men det ser ju inte så
lovande ut där helle slap.gif
Annars håller jag alltid på Sundsvallslag
men där ser det ännu mörkare ut dunno.gif
torvan
Anma
Bryr mig inte. Den enda sport jag bryr mig om är Formel 1, men det nöjet hat viasat valt att förstöra för oss som inte har deras sportkanaler. Tur att de visar loppen i tv 6 åtminstone. Fast missade ju australiens lopp då jag var dum nog att inte kolla upp att reprisen gick på fel kanal. Men Räikkönen vann, och det är huvudsaken. smile.gif
t955i
AIK känner jag igen, men vilka är de där andra lagen wink.gif
Susanna
Klart Gnaget vinner! yahoo.gif
krellus
Vi hade en mycket dålig säsong förra året men har gjort några kloka nyförvärv så jag räknar iskallt med att Djurgården vinner Allsvenskan.

Gnaget kommer att få känna på att säsong 2 blir mycket tuffare.


Dags för Nottingham Forest att ta sig till The Championship igen!
Gossen Ruda
Är för mig totalt likgiltigt. Jag är inte sporthatare men vissa "sporter" saknar värde för min del, fotbollen inte minst pga svansen och dess uppförande.
Pirum
Bryr mig väldigt lite om fotboll om det inte är VM eller EM eller kanske OS (damer). Visst var det kul när IFK Göteborg härjade i Europa, men Allsvenskan...den har inte varit intressant sen Ljungskile var med. smile.gif

Säsongen är dessutom för lång och börjar för tidigt.
cic
CITAT
Dags för Nottingham Forest att ta sig till The Championship igen!

Och jag hoppas vi kan undvika läskeblaskligan.. Om inte, så hoppas jag det bara blir en säsong
aanderss
om 2 är vinner BOIS
Ciczi
Livet är ljusblått biggrin.gif

Ciczi
cic
CITAT (Ciczi @ 22-03-2007, 07:00) *
Livet är ljusblått biggrin.gif

Ciczi

Håller du på "iff iff"? Trodde nog att du höll på Helsingborg.

Själv supportar jag MFFs damer.
Ciczi
Det är väl klart att jag håller på iff iff. biggrin.gif Jag é ju Malmötös (läses Malmetös) giggle.gif tummenupp.gif

Ciczi
aanderss
vad få som tippade
Krolliljan
HBK
aanderss
hela 4 tippade göteborg o 2 djurgårgen men inga på kalmar. de är ju de som kan vinna på söndag
Piccante
Fullständigt likgiltig inför detta. Men jag röstade för att ge ett större statistiskt underlag laugh.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Det är väl klart att Blåvitt vinner.

F-ö- bryr jag mig inte så mycket om det, den bättre skall vinna

Elisabeth
Gudrun i Göteborg
Nu har jag röstat också. Gissa på vad rolleyes.gif

Men jag är inte särskilt intresserad. Tycker, som någon här tidigare, att intresset minskat när all knäppa "svansar" härjat alltför mycket.
Anki på Öland
Då får väl jag rösta på Kalmar då, får väl visa lite lokalpatriotism... rolleyes.gif
Anki
Berith
Jag röstade på bryr mig inte. Har iofs aldrig sett dom spela boll (heter det väl...?? g.gif) men dom hade fått flest röster så.... Heja dom! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Berith @ 27-10-2007, 08:25) *
Jag röstade på bryr mig inte. Har iofs aldrig sett dom spela boll (heter det väl...?? g.gif ) men dom hade fått flest röster så.... Heja dom! tummenupp.gif


rotfl.gif
Krolliljan
Jag tänkte att jag skulle gissa nu innan det blir för sent.
IFK naughty.gif
aanderss
vinner kalmar så vinner jag 150 kr. satsade 10 kr och oddset var 15
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 28-10-2007, 13:22) *
vinner kalmar så vinner jag 150 kr. satsade 10 kr och oddset var 15


De 10 kronorna kunde du sparat. De ska mycket till. 2-0 just nu till IFK. yaay.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 28-10-2007, 15:36) *
De 10 kronorna kunde du sparat. De ska mycket till. 2-0 just nu till IFK. yaay.gif



mm jag märker de. men bra odds var de
Krolliljan
IFK IFK IFK yaay.gif yahoo.gif yaay.gif [attachment=8868:rystefiduser.gif]
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 28-10-2007, 16:52) *
IFK IFK IFK yaay.gif yahoo.gif yaay.gif [attachment=8868:rystefiduser.gif]



o jag blev en tia fattig
aanderss
helsingborg vann över halmstad med NIO NOLL
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 28-10-2007, 16:59) *
helsingborg vann över halmstad med NIO NOLL


Tur man inte håller på HBK då naughty.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 28-10-2007, 17:01) *
Tur man inte håller på HBK då naughty.gif


mm de är de till o med bois är bättre
Dito Verde
Ett mera blåsigt och ogästvänligare väder än vad det var på Ullevi i dag är svårt att finna. Men, vilken värme i publiken!
Det var mycket trevligt att se IFK vinna SM-guld på plats.
/p
Hannele
CITAT (t955i @ 21-03-2007, 11:46) *
AIK känner jag igen, men vilka är de där andra lagen wink.gif

änglarna känner du väl ändå igen?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon