Biggan_
Ett speciellt GRATTIS till Hannele som fyller 99 år idag! yaay.gif hbd.gif blomma.gif
a0a.gif a0a.gif a0a.gif
Alexander-VG-zon3
yay stort grattis
Eva St
blomma.gif JÄTTEGRATTIS TILL 99-ÅRINGEN hbd.gif yaay.gif
imk
Yes...100-årskalas nästa år då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får man "förstöra" tråden med mera aprilskämt tro???

Läste på BLT:s hemsida att när de nya tågen ska börja gå här i Blekinge i juni (de har elektrifierat banan) så har de inte råd att köpa in tillräckligt många nya lok..så de ska köra med de gamla dieselloken också!!! naughty.gif

Ska bli kul att se vad kvällstidningarna har att komma med

/Maja
Åsa, mälardalen zon 2
Det här aprilskämtet fanns i UNT
Alba
Grattis
netaave
Tycker den med hoprullbar asfalt till E6 som skulle användas bara för sommarbruk som kom för flera år sen fortfarande är oslagen. coolgleam.gif
Monica M zon 4
Varför kan jag inte se texten i vissa svar?! Är det nåt fel?? dunno.gif
Gunvor Nilsson
CITAT (Monica M zon 4 @ 01-04-2007, 15:48) *
Varför kan jag inte se texten i vissa svar?! Är det nåt fel?? dunno.gif



Skulle tro att dom åberopat ångerveckan giggle.gif

/Gunvor
Snöflinga
Göran Persson skall bli landshövding i Örebro , men bara på halvtid ... eftersom länet är så fjuttigt och att han har en del att göra på herrgården också sos.gif a0a.gif
Hannele
CITAT (Biggan_ @ 01-04-2007, 00:52) *
Ett speciellt GRATTIS till Hannele som fyller 99 år idag! yaay.gif hbd.gif blomma.gif
a0a.gif a0a.gif a0a.gif

Tackar, en speciell dag för mej, vi har firat - och fortsätter att fira
med min drömprins att vi köpte ringar till varandra för 25 år sedan. wub.gif rose.gif
vickeva
Grattis Hannele, jag har en fin present till dig. Nar vi landade pa Trats flygplats (i Thailand) i gar, sag jag de finaste formklippta buskarna, jag sa at dottern att fotografera dem, och da tankte jag pa dig... nar jag kommer hem ska jag lagga in dem har ska du fa se..
Hannele
CITAT (vickeva @ 01-04-2007, 18:00) *
Grattis Hannele, jag har en fin present till dig. Nar vi landade pa Trats flygplats (i Thailand) i gar, sag jag de finaste formklippta buskarna, jag sa at dottern att fotografera dem, och da tankte jag pa dig... nar jag kommer hem ska jag lagga in dem har ska du fa se..

Underbart, tackar i förväg. rose.gif
Hannele
CITAT (vickeva @ 01-04-2007, 18:00) *
Grattis Hannele, jag har en fin present till dig. Nar vi landade pa Trats flygplats (i Thailand) i gar, sag jag de finaste formklippta buskarna, jag sa at dottern att fotografera dem, och da tankte jag pa dig... nar jag kommer hem ska jag lagga in dem har ska du fa se..

Det skulle vara roligt att se.
Biggan_
CITAT (Hannele @ 26-09-2007, 23:18) *
Det skulle vara roligt att se.

Den piken var fin Hannele! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Jag vet att vickeva har kommit hem! whist.gif
storm
CITAT (Hannele @ 26-09-2007, 23:18) *
Det skulle vara roligt att se.


giggle.gif
Hannele
CITAT (Biggan_ @ 27-09-2007, 00:38) *
Jag vet att vickeva har kommit hem! whist.gif

Hon lovade visa bilder på formklippning.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon