Full version: mailproblem
aanderss
Jag har märkt att just nu går de inte att få fram mail till hotmail och msn i från spray
jag vet att flera har problemet men är de någon här som vet varför de är så eller har samma fel?
*Stintan*
Gillar inte spray och har det därför inte, kanske därför jag slipper såna problem rolleyes.gif
Floppy
Du får skicka ett mail till Spray och fråga dem vad som är fel...själv har jag home och tycker att de vart sämre efter att de gick ihop med spray...men de har...om jag har fattat det rätt....inte samma adress och mailserver... dunno.gif du får fråga dem...
*Stintan*
Är du sysslolös Aanderss? smile.gif
aanderss
CITAT (Floppy @ 03-04-2007, 10:28) *
Du får skicka ett mail till Spray och fråga dem vad som är fel...själv har jag home och tycker att de vart sämre efter att de gick ihop med spray...men de har...om jag har fattat det rätt....inte samma adress och mailserver... dunno.gif du får fråga dem...

har pratat med spray o felet ligger hos msn säger de

som tur är så har jag en hotmail adress med
Floppy
msn confused.gif ja du får väl försöka skriva till dem då på nått sätt och säga vad spray sa... dunno.gif ...vet inte vad du ska göra...du får gå över till Hotmailen helt då ist...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon