CurlySue
Hej,
jag följde serien troget..och till min glädje håller de på och spelar in nya avsnitt.
Men vad hände med Sollans pojkvän?? i de senaste avsnitten var hon med ensam...och såg så ledsen ut...
Nån som vet???
confused.gif
Alba
Nej jag vet inte.....jag saknade honom......de var så mysiga tillsammans
CurlySue
ingen som vet??
Farmor
Vill bara flagga för att i kväll klockan 20.00 i TV4 sänds första avsnittet i en ny omgång om kolonin Iris. Jag ska i alla fall sitta klistrad framför TVn. bravo.gif

Kanske svaret kommer på frågan som ställdes.
storm
Vad besviken jag blev,det var ju repris,jag trodde att det skulle vara nya avsnitt.
Farmor

Riktigt snopen blev jag, men eftersom jag missade flera av programmen förra säsongen, bland annat sista avsnittet, så tänker jag kika på kommande program även om det är repris.

Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag blev också besviken
Leia
Jag blev inte besviken, då jag inte såg förra omgången! tongue.gif smile.gif
grycken
Sollan och hennes pojkvän.

TV4 har ett forum där man kan diskutera programmet:
http://www.tv4.se//forums/ListForum.aspx?F...1&showall=0

Någon skrev "..en fågel har viskat i mitt öra att de tyvärr har gjort slut.. ".
Fizzgigg
Det stämmer. Men ni kanske får reda på mer om hur det går, de håller på att spela in de nya avsnitten där ni bland annat kommer att få uppleva midsommarfest, en loppis och mycket mer. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon