Gossen Ruda
Nån som vet hur man skall kunna hindra autostart av ett program, i mitt fall Panda antivirus? Jag behöver det knappast, senaste virusmailet kom för flera år sen. Telia skannar ju alla mail nuförtiden. Problemet med programmet är att nog stökar till lite i datorn och käkar minne. Jag har ställt en fråga till deras support men får inget svar, säkert ingen populär fråga.

Det finns inte i autostart och inte i autoexoc.bat. Måste ligga i något register nånstans. Jag vill inte avinstallera utan kunna plocka fram vid behov. Jag kör Win98.
KURT
Titta i följande filer.
Gossen Ruda
Tack för det tipset. Jag hittade en del att testa med.
CurlySue
bättre att avinstallera det. det finns många bra online virusprogram nu .
Gossen Ruda
Så länge uppdateringarna fungerar så får det vara kvar. Fast jag lyckades hindra autostarten via msconfig, får testa så här ett tag. Det går ju att starta manuellt vid behov. Får kolla igenom allt annat som autostartar, det var en hel del.
olgak
Ujuj vi har också Panda, och jag är så trött på det. Allt segade ihop sen vi installerade det...Kanske bra idé att avinstallera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon