Morbid
... utställning i Uppsala.

22:a till 27:e Maj, 2007

UHF i samarbete med Evolutionsmuseet kommer att arrangera en utställning i Palentologen, Evolutionsmuseet. Det här kommer att bli riktigt läckert. Palentologen har stora samlingar av fossil och dinosaurieskelett i montrar, så kontrasterna är ju slående. Levande och utdöda "reptiler" i samma lokaler.

Mer information och karta finns här: Utställningaffisch

Välkomna..

Morbid
I dag öppnar den!! tummenupp.gif

Välkomna allihop!

Ophelia
Vad spännande. Tycker om reptiler men arbetar och hinner tyvärr inte gå. Måste vara en riktigt rolig plats för bl a barnfamiljer tummenupp.gif
Morbid
CITAT (Ophelia @ 23-05-2007, 20:37) *
Vad spännande. Tycker om reptiler men arbetar och hinner tyvärr inte gå. Måste vara en riktigt rolig plats för bl a barnfamiljer tummenupp.gif


Vi har ju öppet till 20:00.. whistling.gif
Morbid
I Nyhetstimmen på Radio Upplands frekvens i dag 24 maj 15:00-16:00, så kommer ett inslag om UHF och utställningen..

Farbror Blå
var det bara jag som först tänkte att det hade nåt med herpes att göra? duh.gif
Morbid
CITAT (Farbror Blå @ 24-05-2007, 14:55) *
var det bara jag som först tänkte att det hade nåt med herpes att göra? duh.gif


giggle.gif

Och för er som inte lyssnar på radio.. Även på TV: SVT, ABC:s "Nöjessvepet" strax efter 19:00

storm
Hoppas att jag kan ragga skjuss,jag har själv haft en tigerphyton,kungsboa och majsorm,men det är nu ca 15 år sedan.Och min dotter har haft en Kejsarskorpion för nått år sedan som till och med fick ungar men det är en annan historia. laugh.gif
storm
fel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon