Full version: Idag är det TowelDay
Betty
Ni har väl handduken med er idag? Det är ju TowelDay, dagen firas till minne av Douglas Adams.
Här finns 100 anledningar till att bära med sig en handduk listade. tummenupp.gif

Alba
Oj det har jag missat idag och nu är dagen nästan slut.
Jag börjar ju undra hur jag klarat mig utan handduk...frånsett till bad. Den är ju världens uppfinning.

Måste nog skaffa en liten snygg en som matchar väskan eller hur ska man tänka, ska den matcha kläderna. I alla fall så måste den alltid vara med.
cecland
Haha, nej det hade jag missat giggle.gif

Till ära av den stora dagen, börjar jag nu på en lista med vad man kan använda en handduk till i trädgården. Med risk för att den inte blir lika rolig som BBCs lista eller Douglas Adams böcker...

1. Linda runt krukor för bättre vinterhärdighet
2. Som solskydd för växter
3. Ha på huvudet som skydd mot solsting vid ogräsrensning
4. Ligga på i gräset och koppla av d010.gif

Någon som vill fortsätta på listan?
Alba
5. Torka svett...det är jobbigt att rensa ogräs.
6. Vifta bort flugor och getingar med när man ligger på knä med näsan i landet.
LadyG
CITAT (Betty @ 25-05-2007, 16:18) *
Ni har väl handduken med er idag? Det är ju TowelDay, dagen firas till minne av Douglas Adams.
Här finns 100 anledningar till att bära med sig en handduk listade. tummenupp.gif


Tack!! Då fick jag dubbel anledning att kånka på handduken - jag hade med mig en handduk till träningen, och den väskan har jag burit på hela dagen i princip smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon