jenniepennie
Missade gårdagens avsnitt sad.gif Undrar över det Jag tycker är mest intressant med serien tongue.gif

Dessutom; kollade tv4's sida men hittade ingenstans om avsnittet går i repris, är det nån som vet?
Cathis
Tyvärr jenniepennie, vad jag kunde se gick avsnittet i repris
redan i natt 02.40 tror jag att det var, stod att det skulle vara
den 29/5. Gå in på TV4 och kolla House, där finns en flik med
vilka tider serien går.

Vill du vet vad som hände eller ska du försöka hitta avsnittet,
det går kanske att se det på datorn via tv4.
Floppy
Om jag inte minns helt fel så tänkte väl hon lämna sin nuvarande make för House skull men när de två pratade om det så fick väl han knäpp idé om att han inte skulle vara bra för henne...så därför blev det inget mellan dem...jag tror att det var nått sånt som var orsaken...rätta mig någon om jag är helt ute och cyklar...
Sailor Pluto
Skriver svaret på din fråga med vit text, så kan du välja om du vill titta eller inte smile.gif . Tror Floppy har rätt i sitt inlägg, men hände inte det förra veckan g.gif ?
Nej, inget hände mellan dem, avsnittet handlade bara om en patient med hiskeliga brännskador.
Floppy
Jo det är sant att det hände förra veckan...men hon ville ju veta vad som hände mellan House och hans ex...eller vad jag som fattade frågan fel??? unsure.gif dunno.gif

Så här löd ju överskriften...
CITAT
Någon som såg "House" igår?, Hände det nå't mellan House o hans ex?
jenniepennie
Okej! Tack alla smile.gif Speciellt Sailor Pluto som gav det svar jag sökte, nu känner jag att jag inte missat så mycket smile.gif Personligen tycker jag som sagt handlingen mellan House och exet är det som höjer serien, medan sambon tycker tvärtom wacko.gif
catlady
Blev så j-vla besviken på att avsnittet slutade med att House köpte sex från en prostituerad. Visst är han ett as, och det är halva behållningen av serien. Men ska han förlåtas ALLT??
Ophelia
Men köpte han sex eller.........

Det får vi nog svar på i nästa avsnitt.
anna_rispan
Hehe, nej det kan lika gärna vara nåt skumt migränexperiment på gång. Hon frågade ju nåt om vad han gjorde...

Jag kan inte hålla med om att relatioen med hans ex har förhöjt serien. Det har verkat stelt o uppstyltat. Han är ju inte ens "sexig"...bara knepig.
Sailor Pluto
giggle.gif Det finns säkert jättemånga som längtar efter att rota fram det goda hjärtat hos en knepig karl (och nog är han lite sexig också whist.gif )
anna_rispan
Fniss fniss. Min sambo berättade att dr House spelas av en brittisk komiker. Jag har inte en aning om vad han gjort mer men jag har väldigt svårt att se honom som en brittisk komiker. Jag hör ingen brittisk accent och inte är han så skojig i House... Det är bra skådespel. wink.gif
Berith
CITAT (anna_rispan @ 31-05-2007, 14:01) *
Fniss fniss. Min sambo berättade att dr House spelas av en brittisk komiker. Jag har inte en aning om vad han gjort mer men jag har väldigt svårt att se honom som en brittisk komiker. Jag hör ingen brittisk accent och inte är han så skojig i House... Det är bra skådespel. wink.gif

Han passar bättre i komediserien Jeeves och Wooster, går just nu på kanal 9 eller TV9 eller vad den heter. Helskön typ där. giggle.gif Såg bara ett par avsnitt av House i början, och tyckte nog att det var det ena sammalika fallet efter det andra.
Kakaduan
Jag tycker (och min man) att serien är superbra! Det är just blandningen av jobb och privat som är bra - annars kan man lika gärna läsa en läkarbok. Jag tycker att House gjorde rätt när han avstod från sitt ex - det som gjorde att det tog slut förra gången är inte borta utan kommer att vara anledningen till att hon blir olycklig igen. Han är ju inte dum och det han gjorde var väldigt osjälviskt.

Har sett honom förut i Svarte Orm och sådana engelska komedier och läste att det han egentligen kämpar mest med i sin roll är just språket - att tänka på att låta amerikansk hela tiden. Han sade att det är svårare att koncentrera sig på skådespeleriet när man hela tiden måste tänka på hur man talar.

Vi hoppas att serien går LÄNGE!

Kakaduan
Betty
CITAT (Kakaduan @ 31-05-2007, 14:37) *
Jag tycker (och min man) att serien är superbra! /......./
Vi hoppas att serien går LÄNGE!


Jodå serien kommer nog att gå ett bra tag till. Den här veckan sändes säsong 2 avsnitt 12 av 24. Och så är det en 3:e säsong, också den har 24 avsnitt, i förrgår sändes säsong 3 avsnitt 24 i USA.
Ophelia
Ja jag har gillat honom i både Black Adder och Jeeves och Wooster tummenupp.gif

Som Dr. House är han så rak så han är hemsk smile.gif

Jag gillar verkligen serien yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon