Full version: Sweden Rock Festival
imk
Finns det nån här som brukar besöka Sweden Rock Festival i Sölvesborg???
"Tjuvstartar" i år ons 6 juni och håller på tills lör 9 juni!

rekord i gen på sålda biljetter såg jag i tidningen idag...27.000...men det väntar mycket mera folk..för alla går ju inte in..utan besöker allt som är runt i kring.

Även om det inte är min musiksmak..så tycker jag detta är en roligt arrangemang..som ger pengar till kommunen och stan lever opp.. Hela stan invaderas av rockare.

Är ett måste att gå och titta på detta.

/Maja

www.swedenrock.com
dahla
Jag har varit där några år i rad men i år var det för vå band som lockade mig så i år stannar jag hemma och laddar för andra evenemang.

27000 sålda biljetter... det är väl per dag?
imk
CITAT (dahla @ 31-05-2007, 09:50) *
Jag har varit där några år i rad men i år var det för vå band som lockade mig så i år stannar jag hemma och laddar för andra evenemang.

27000 sålda biljetter... det är väl per dag?
´

Ja vad jag förstår så mär det per dag..utom den 6/6..för då släpptes inte lika många biljetter.
Björken
Nej, själv brukar jag inte besöka den. Har däremot en son på lite drygt 30 år som nog skulle vara i det närmaste sängbunden för att han skulle avstå Sweden Rock Festival. Han säger det är årets höjdpunkt. Inte bara musiken numera utan lika mycket för alla kompisarna som han lärt känna under åren där. Många som bara träffas under de dagarna som den håller på.
tiagirl
Japp! Klart man ska dit! yahoo.gif

Sambon åker i morgon redan och jag åker ner på fredagen. Har inte köpt biljett i år för det är inte mer än två band jag är intresserad av men betalar inte för det... Så iår blir det stämningen på bilcampingen och alla kompisar från runt om landet som samlas, enbart!!! Är så nöjd över det så!!

Och helt rätt, det är årets höjdpunkt!!!!
Det är verkligen en kanonfestival, det är sån skillnad mot Hultsfred så det går bara inte att jämföra.
Och dit ska jag nästa helg. *pustar* DET är jag för gammal för nu, det märktes förra året. Eller för nykter... blink.gif Man måste nog vara lika redlös som de flesta andra för att stå ut!
Men det går ju inte när man åker med dotern! Hon får inte åka själv dit. No way. Iår är hon femton men näe, vill inte släppa henne lös där i flera dygn. fear.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon