fruberglund
En del av er känner redan till historien om min bästa vän som har PCO, en sjukdom som gör att hon och hennes sambo har haft väldigt svårt att få barn. Efter 3 års väntan så fick de provrörsbefruktning som resulterade i en graviditet.

NU ÄR VÄNTAN ÄNTLIGEN ÖVER! En liten Felicia kom till världen 19 juni, lillflickan hade dessutom vääääldigt bråttom ut. Min bästa vän hann knappt lägga sig ner när de kommit in på BB...oj nu syns visst huvudet sa hon.

-Jaja, visst du lilla vän sa skötersan som trodde hon bara hade panik, jag ska gå och hämta barnmorskan. Sen tittade sköterskan till och såg att ojdå...det var visst så. Ett par krystvärkar senare så var hon ute rolleyes.gif

Nu så är jag världens stoltaste och lyckligaste "moster"...mest glad är jag för att deras långa väntan och dröm äntligen gått i uppfyllelse!

3978 g och 51 cm lång. Bild kommer så fort jag fått en på mail!
Biggan_
CITAT (fruberglund @ 22-06-2007, 10:42) *
En del av er känner redan till historien om min bästa vän som har PCO, en sjukdom som gör att hon och hennes sambo har haft väldigt svårt att få barn. Efter 3 års väntan så fick de provrörsbefruktning som resulterade i en graviditet.

NU ÄR VÄNTAN ÄNTLIGEN ÖVER! En liten Felicia kom till världen 19 juni, lillflickan hade dessutom vääääldigt bråttom ut. Min bästa vän hann knappt lägga sig ner när de kommit in på BB...oj nu syns visst huvudet sa hon.

-Jaja, visst du lilla vän sa skötersan som trodde hon bara hade panik, jag ska gå och hämta barnmorskan. Sen tittade sköterskan till och såg att ojdå...det var visst så. Ett par krystvärkar senare så var hon ute rolleyes.gif

Nu så är jag världens stoltaste och lyckligaste "moster"...mest glad är jag för att deras långa väntan och dröm äntligen gått i uppfyllelse!

3978 g och 51 cm lång. Bild kommer så fort jag fått en på mail!


blomma.gif
Grattis till "mosterskapet"! Så roligt att allt gick vägen till slut och att det gick bra! Det var ju en trevlig midsommarpresent, du får hälsa den lyckliga familjen och gratulera från oss på odla! Vi ser fram emot bilder på lilla Felicia wub.gif
Sailor Pluto
Grattis, moster blomma.gif giggle.gif !
Tezzla
Vad härligt att allt slit äntligen gav resultat! Och vilket resultat sen! yaay.gif wub.gif
Shangalia
**Wie** Grattis till dig
Och din Vän och hennes Sambo!!! smiley_small_hug.gif
ninnisky
Grattis Moster Berglund. blomma.gif Så roligt att det gick bra efter så lång väntan!
fruberglund
Här kommer bild på lilltösen!

[attachment=4368:PICT3957.JPG]
Bee
CITAT (fruberglund @ 22-06-2007, 10:42) *
En del av er känner redan till historien om min bästa vän som har PCO, en sjukdom som gör att hon och hennes sambo har haft väldigt svårt att få barn. Efter 3 års väntan så fick de provrörsbefruktning som resulterade i en graviditet.

NU ÄR VÄNTAN ÄNTLIGEN ÖVER! En liten Felicia kom till världen 19 juni, lillflickan hade dessutom vääääldigt bråttom ut. Min bästa vän hann knappt lägga sig ner när de kommit in på BB...oj nu syns visst huvudet sa hon.

-Jaja, visst du lilla vän sa skötersan som trodde hon bara hade panik, jag ska gå och hämta barnmorskan. Sen tittade sköterskan till och såg att ojdå...det var visst så. Ett par krystvärkar senare så var hon ute rolleyes.gif

Nu så är jag världens stoltaste och lyckligaste "moster"...mest glad är jag för att deras långa väntan och dröm äntligen gått i uppfyllelse!

3978 g och 51 cm lång. Bild kommer så fort jag fått en på mail!



Stort Grattis moster Berglund!

Förstår att det är ett efterlängtat barn. Och just 19 juni är en bra dag! Min yngste föddes då och han hade också väldigt bråttom. Du vet säkert att barn födda då är födda i Tvillingens tecken. Kan bara säga att det stämmer till punkt och pricka på min son. Ett hett och omväxlande humör! Helt underbart faktiskt.

Än en gång - grattis till föräldrarna och till moster - jamen visst är du en sorts moster! Självklart!
Netha
Grattis moster! wub.gif

Så kul att vi får se det lilla underverket. smile.gif
Sadetta
Grattis moster smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
Grattis moster!! Blir alldeles hjärtevarm när par som verkligen vill ha och kämpar hårt för att få lyckas få barn!! smiley_small_hug.gif
monki62
Grattis det är så kul och mysigt med barn, wub.gif wub.gif själv så blev jag farmor den 11/6 till en liten kille.
Castea
Jättefin tös! wub.gif

Vilket mirakel det är varje gång ett barn blir till, och sedan föds. Upphör aldrig att förundras över det miraklet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon