zaaritha
Hur mår ni i dag?
Lite dävna?
Hade ni en trevlig kväll?
Snöflinga
Vi hade en väldigt trevlig kväll i goda vänners sällskap, midsommarmaten var så god som förväntat och nubben var iskall och rann villigt ned i strupen tillsammans med "skönsången" kompiskram.gif Visserligen var det den dagen då natten var längre än dagen, men vem brydde sig crazy.gif Traskade hemåt vid halvfyra, tror jag det var, fåglarna sjöng morgonserenad för oss hela vägen hem tongue.gif Visst var det skönt att d010.gif och visst är jag inte lika alert som da'n före, men vad gör det ... går i morgonrock halva da'n, äter rester, tar siesta .... och framåt aftonen, när vi piggnat till, rensade vi skallen med en lång och skön promenad i regndiset smile.gif
zaaritha
Nästan som vi...............
Fast vi var hemma vid 02-tiden...........
Boxer
Det var full rulle på de andra = Det tunga festandet överlåter jag åt amatörer. wink.gif
zaaritha
Boxer: Så du tog det lugnt? rolleyes.gif
Boxer
Japp, jag är alltid lugn & fin nu för tiden. Det gör inte lika ont i ågrencellerna när andra gjort bort sig istället för mig.
Och läderallergi är inte lätt att bota.

Men jag måste ändå erkänna att välkomstdrinken var en tiopoängare. whist.gif
ninnisky
Lugnt och skönt med gammelmormor,farmor/farfar, Mormor/morfar, Barn och småbarnbarn, Visserligen lite regnigt så vi ställde in den traditionella dansen kring stång i Ramnaparken. Synd!

I dag är vi lite trötta efter att fyllt på mer godmat och dricka!

Men hej så kul vi hade det gammal och ung tillsammans! giggle.gif bravo.gif yahoo.gif
Elihe
tummenupp.gif Kan bara säga att jag mår toppen. Arbetade från 20.30 till 07.00 så här är det ingen järnkeps.
whist.gif
Snöflinga
Ångrade mig, tyst min mun så får du socker tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon