Mollis
Ibland kommer barn undan med saker som skulle förpassa en annan till källaren i månader. Följande berättade en frånskild kvinnlig kamrat till mig:

Dottern stod och tittade på sin mamma som duschade efter ett träningspass och säger:

– Mamma?
– Ja?
– Pappas nya tjej har mycket större bröst än du.

Stämningen blir tryckt och luften kan skäras med kniv, inte bara på grund av ångan i badrummet. Efter en stund säger dottern lite käckt:

– Mamma?
– Ja? (Något irriterad.)
– Dina bröst är längre!


//Mollis
Biggan_
CITAT (Mollis @ 07-07-2007, 12:06) *
Ibland kommer barn undan med saker som skulle förpassa en annan till källaren i månader. Följande berättade en frånskild kvinnlig kamrat till mig:

Dottern stod och tittade på sin mamma som duschade efter ett träningspass och säger:

– Mamma?
– Ja?
– Pappas nya tjej har mycket större bröst än du.

Stämningen blir tryckt och luften kan skäras med kniv, inte bara på grund av ångan i badrummet. Efter en stund säger dottern lite käckt:

– Mamma?
– Ja? (Något irriterad.)
– Dina bröst är längre!


//Mollis


rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Floppy
rotfl.gif
Eva-Helene
a0a.gif ... påminner mej om detta: Jag, frånskild, just träffat en man, första gången han är hemma hos mej och träffar mina barn. Efter en timme eller så, frågar 3-åringen honom: Får jag känna på dina bröst? Mannen, konfunderad: Ja..a "Ungen" gör så och säger- lite besviket- du har ju inga bröst! Han går sedan till mej, som blush.gif håller om honom, varpå han plötsligen lyfter upp min tröja och säger : Mamma har! wub.gif
anne-li i olofstorp
gud så gulliga barn är!
Mitt äldsta barnbarn var sådär 3 år när jag passade honom.
Eftersom jag behövde duscha av mig var han med i badrummet.
Vid handdukshanteringen vräker d-sungen ur sig samtidigt som han petade på min mage "Mycket mormor där"

Nu c:a 10 år senare är vi överens,,,,, det ÄR mycket mormor runt magen,,, whistling.gif
Biggan_
CITAT (Eva-Helene @ 07-07-2007, 12:25) *
a0a.gif ... påminner mej om detta: Jag, frånskild, just träffat en man, första gången han är hemma hos mej och träffar mina barn. Efter en timme eller så, frågar 3-åringen honom: Får jag känna på dina bröst? Mannen, konfunderad: Ja..a "Ungen" gör så och säger- lite besviket- du har ju inga bröst! Han går sedan till mej, som blush.gif håller om honom, varpå han plötsligen lyfter upp min tröja och säger : Mamma har! wub.gif


rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Visst är mamma bäst! wub.gif
Floppy
rotfl.gif ...ja det var ju också lika söt...och rolig...sicken pinsam situation... blush.gif
Castea
giggle.gif

Ja, på tal om långa bröst så var det ju ett program med Kjell Lönnå förr där barn skulle beskriva saker och vuxna gissa vad det var. Det var ett barn som beskrev ett kvinnobröst t o m "som en lång pil". giggle.gif
Monica M zon 4
En lördagsförmiddag när jag var ungefär 2 år kom min mamma på att hon var tvungen att handla. Hon hade på sig en klänning med dragkedja på framsidan. Det var fullt av folk i affären så mamma bar mig på ena armen och hade korgen på den andra. När vi stod i den långa kassakön drog jag ner dragkedjan och sa med hög röst: Mamma har större bröst än både pappa och jag! Gissa om det blev muntert i kön! laugh.gif
Pjater
Barn är så ärliga, därför är de så goa, hehe
Tosan
Min son var nog precis 3 när han var med moster på badhuset, mycket folk var det. I omklädningsrummet tittar han på henne och säger: -Du har stora tissen, som mamma!
Gissa om hela omklädningsrummet skrattade giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon