Mollis
giggle.gif



//Mollis
skogstroll
är hellre den undre än den övre i alla fall giggle.gif
Kajsa i Arvika
Kanske DÄRFÖR karlar e så fascinerade av saker med knappar??!! confused.gif För att de bara har EN själva? giggle.gif
Tobb
CITAT (Kajsa i Arvika @ 10-07-2007, 14:07) *
Kanske DÄRFÖR karlar e så fascinerade av saker med knappar??!! confused.gif För att de bara har EN själva? giggle.gif


Så sant så sant whist.gif giggle.gif Det är nog mycket möjligt därför wink.gif
krellus
Det kan ju inte bero på att ni är mera tekniska i alla fall... flirting.gif
Mollis
CITAT (krellus @ 10-07-2007, 14:17) *
Det kan ju inte bero på att ni är mera tekniska i alla fall... flirting.gif



Nä, dom bara låtsas vara det och är lite avis på oss kvinnor som kan så mycket mer om hur man t ex ställer in humör, varmluftsugnar och annat viktigt.... rotfl.gif

//Mollis
Elihe
tummenupp.gif
CITAT (Mollis @ 10-07-2007, 14:06) *
giggle.gif
//Mollis

Klart det är så här- vår berömda simultankapacitet. giggle.gif
Dealer
Tänk vad skönt det är att vara en man coolgleam.gif Då vet man vad man vill. En knapp i taget. Det finns inga alternativ tummenupp.gif
Allt har en ordning, inget kaos eller strul flirting.gif
Mollis
CITAT (Dealer @ 10-07-2007, 18:54) *
Tänk vad skönt det är att vara en man coolgleam.gif Då vet man vad man vill. En knapp i taget. Det finns inga alternativ tummenupp.gif
Allt har en ordning, inget kaos eller strul flirting.gif


wink.gif ja tänk om man hade det så rolleyes.gif många bekymmer som liksom bara skulle ställa sig snällt i kö och man bara knäppte på knappen - Ok, nästa!... och så tog man dom i turordning när man kände sig redo för det. Ni grabbar är fantastiska! rolleyes.gif


//Mollis
mamamaggan
CITAT (Mollis @ 10-07-2007, 19:12) *
wink.gif ja tänk om man hade det så rolleyes.gif många bekymmer som liksom bara skulle ställa sig snällt i kö och man bara knäppte på knappen - Ok, nästa!... och så tog man dom i turordning när man kände sig redo för det. Ni grabbar är fantastiska! rolleyes.gif
//Mollis



rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Tobb
CITAT (Dealer @ 10-07-2007, 18:54) *
Tänk vad skönt det är att vara en man coolgleam.gif Då vet man vad man vill. En knapp i taget. Det finns inga alternativ tummenupp.gif
Allt har en ordning, inget kaos eller strul flirting.gif



Men tänk så mycket roligare det blir när man väl har vridit alla rattar och spakar till rätt läge flirting.gif whist.gif
Eva-Helene
CITAT (Tobb @ 10-07-2007, 20:11) *
Men tänk så mycket roligare det blir när man väl har vridit alla rattar och spakar till rätt läge flirting.gif whist.gif


Ja ni killar, ni skulle bara veta!!! naughty.gif (fast det händer ju bara vart 5:e år eller så... sad.gif )
Kajsa i Arvika
Vart femte år??!! confused.gif angel_not.gif giggle.gif Va e det vi pratar om egentligen??!!
Biggan_
CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-07-2007, 10:26) *
Vart femte år??!! confused.gif angel_not.gif giggle.gif Va e det vi pratar om egentligen??!!


...och jag måste erkänna att jag inte är med på banan jag heller! flirting.gif
Eva-Helene
CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-07-2007, 10:26) *
Vart femte år??!! confused.gif angel_not.gif giggle.gif Va e det vi pratar om egentligen??!!

Jaa, g.gif ordning och reda.. lugn och ro... eller.. nå´t whist.gif
Kajsa i Arvika
Ahaaaaaaaa idea.gif Då fattar jag... tror jag... eller??!!! g.gif -cry-.gif
Eva-Helene
CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-07-2007, 20:24) *
Ahaaaaaaaa idea.gif Då fattar jag... tror jag... eller??!!! g.gif -cry-.gif

Men lilla vän smiley_small_hug.gif trostar.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon