anna_rispan
Halloj! Visst finns det nån här som kan hjälpa mig?

Jag letar efter bilder som visar hur modet såg ut på...kan det ha varit 20-tal? När de hade kantiga urringningar på kläderna. Broscher i hörnen. Nån som vet vad jag far efter och vet var det finns bilder att titta på. Ska jag leta efter 20-tal eller är det senare mode jag söker efter?
ninnisky
Kan tipsa dig på detta forum - ställ samma fråga där så får du säkert flera svar. Därmed inte sagt att det inte finns samma kunskap här på odla biggrin.gif

http://www.sysidan.se/
anna_rispan
CITAT (ninnisky @ 14-07-2007, 15:03) *
Kan tipsa dig på detta forum - ställ samma fråga där så får du säkert flera svar. Därmed inte sagt att det inte finns samma kunskap här på odla biggrin.gif

http://www.sysidan.se/

måste jag skaffa mig ett "konto" där för att ställa frågan? i såfall väntar jag ett tag...
*Stintan*
20-tal

Va det nåt sånt här du menade? rolleyes.gif
Castea
Det låter som 20-talet du tänker på.

Kolla denna sida. Om inte 20-tal, så kolla i menyraden högst upp på andra årtionden också.
ninnisky
CITAT (anna_rispan @ 14-07-2007, 13:39) *
måste jag skaffa mig ett "konto" där för att ställa frågan? i såfall väntar jag ett tag...


Jo, det är du nog dessvärre tvungen att göra - men vadå? det kostar ju ingenting och det är ett väldigt trivsamt forum.
Fick faktiskt rekommenderat det från en annan odla-medlem tidigare.
*Stintan*
Vilken kul sida Castea smile.gif
Castea
Ja visst är det en kul sida! smile.gif
anna_rispan
CITAT (ninnisky @ 14-07-2007, 16:34) *
Jo, det är du nog dessvärre tvungen att göra - men vadå? det kostar ju ingenting och det är ett väldigt trivsamt forum.
Fick faktiskt rekommenderat det från en annan odla-medlem tidigare.

nje visst är det säkert så. men det ska ju inte stressas för det. det vet vi ju alla hur knas det kan bli om man bara hoppar in i nåt nytt. inlägg hamnar fel o man trasslar med inställningar o så. men jag kan ju göra det senare. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon