Full version: städar köket
Leia
Jag har just skurat alla luckor, dörrposter och socklar i köket. Dino som inte är någon storätare åt upp gårdagens mat i rena förskräckelsen över att matte stod på alla fyra bredvid hans mat skål och skurade. Han blev nog orolig över att jag skulle äta upp hans mat... biggrin.gif
Sailor Pluto
Ser det hela framför mej och då blir det så här: giggle.gif giggle.gif smile.gif !

Och nu blev jag lite städsugen! Det kan faktiskt vara kul ibland, rätt konstigt g.gif . Oftast ignorerar man ju nogrann städning om det finns något roligare att göra. Jag plockar mest bort småsaker som skräpar istället för att damma och dammsuga, som verkligen behövs blush.gif .
|Birgitta|
*raderat*
Leia
apråpå att städa, jag var precis ut i vårt garage och såg att sambon börjat städa i garaget!!!! yahoo.gif
En massa saker som jag ansett varit skräp men han har tyckt vara "bra att ha saker" låg nu i svarta sopsäckar mitt i garaget färdiga att åka till tippen med! yahoo.gif

(Gillan, något att tipsa Dealer om? rolleyes.gif biggrin.gif )
Bettson
Städa! Köket och hela nedervåningen ser ut som ett bombnedslag. Håller på att renovera hallen klart och vilket rum passerar man för att gå till alla andra rum?

OCh vem tror ni hjälper mig att måla. Till saken hör att jag målar alla dörrar i nedervåningen nu och därför kan jag inte stänga in den lilla hjälpredan. Och fäller i färgen gör hon också.... yahoo.gif
Leia
CITAT (Bettson @ 27-07-2007, 16:09) *
OCh vem tror ni hjälper mig att måla. Till saken hör att jag målar alla dörrar i nedervåningen nu och därför kan jag inte stänga in den lilla hjälpredan. Och fäller i färgen gör hon också.... yahoo.gif

laugh.gif
anna_rispan
CITAT (Bettson @ 27-07-2007, 16:09) *
Städa! Köket och hela nedervåningen ser ut som ett bombnedslag. Håller på att renovera hallen klart och vilket rum passerar man för att gå till alla andra rum?

OCh vem tror ni hjälper mig att måla. Till saken hör att jag målar alla dörrar i nedervåningen nu och därför kan jag inte stänga in den lilla hjälpredan. Och fäller i färgen gör hon också.... yahoo.gif

strukturmålat o klart. nåt för Ernst kanske?

Jag har bara rensat bland böckerna. Men det blev lite prydligare i bokhyllan. happy.gif
Ciczi
Här renoveras det också vilket medför att städning inte har prio ett om man säger så... blush.gif

Ciczi
Gillan
CITAT (Leia @ 27-07-2007, 13:50) *
apråpå att städa, jag var precis ut i vårt garage och såg att sambon börjat städa i garaget!!!! yahoo.gif
En massa saker som jag ansett varit skräp men han har tyckt vara "bra att ha saker" låg nu i svarta sopsäckar mitt i garaget färdiga att åka till tippen med! yahoo.gif

(Gillan, något att tipsa Dealer om? rolleyes.gif biggrin.gif )



Detta hade jag missat, men jag ska genast informera honom om tipset giggle.gif laugh.gif
Alba
CITAT (Leia @ 27-07-2007, 13:50) *
apråpå att städa, jag var precis ut i vårt garage och såg att sambon börjat städa i garaget!!!! yahoo.gif
En massa saker som jag ansett varit skräp men han har tyckt vara "bra att ha saker" låg nu i svarta sopsäckar mitt i garaget färdiga att åka till tippen med! yahoo.gif

(Gillan, något att tipsa Dealer om? rolleyes.gif biggrin.gif )




Finns det något piller man kan ge sambon så han också drabbas av garagestädningsviruset ?
Leia
CITAT (Alba @ 30-07-2007, 14:57) *
Finns det något piller man kan ge sambon så han också drabbas av garagestädningsviruset ?


Nej, men man kan gå med på att han får bygga om garaget till gym och köpa en massa dyra träningsmaskiner.... smile.gif
Alba
Aha .....den varianten har jag inte provat. rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon