Full version: Var tog alla vägen?
Chamomille
Vart tog pojken med guldbyxorna vägen? Madicken? Tjorven? Hampus? Barnens ö-pojken?? Emil?
Mollis
Hampus heter väl Harald Hamrell har jag för mig, han är ju filmare/regissör nu
Berith
Nope, Hampus spelades av Ulf Hasseltorp. Harald Hamrell var med i Pojken med guldbyxorna.
Leia
"Emil" lever och frodas här i Uppsala sist jag hörde något om honom. (barndomskompis med min sambo)
aanderss
tjorven är skådis maria johansson men vad johanna liljedal gör vet jag inte- johanna var madicken
anna_rispan
Jag blev också nyfiken och hittade en artikel som snabbt berättar om flera av de kända figurernas rolltolkare.
Betty
CITAT (anna_rispan @ 04-08-2007, 13:42) *
Jag blev också nyfiken och hittade en artikel som snabbt berättar om flera av de kända figurernas rolltolkare.


Tack för den länken! Intressant läsning, har många gånger undrat vad det blev av dem alla. tummenupp.gif
Boxer
Här är lite bilder på en del av barnskådisarna.
Chamomille
CITAT (anna_rispan @ 04-08-2007, 13:42) *
Jag blev också nyfiken och hittade en artikel som snabbt berättar om flera av de kända figurernas rolltolkare.

Mycket intressant. Tack.. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon