Full version: ARG!
Netha
Varför loggas man ut när man sitter och skriver PM??????????

Skitarg är jag nu för jag var klar och klickade på Skicka... då fick jag felmeddelande som sa att jag inte var inloggad ohmy.gif
angry.gif
Betty
Har hänt mig med en gång när jag hade skrivit ett riktigt långt inlägg som jag just skulle posta, jätteirriterande... ranting.gif
Elisabeth P
Förstår att du blir förbannad, det hade jag med blivit.
Netha
Aha.. då är det något som inte beror på min dator. Kanske kan Göran och Ingemar fixa till det så att man slipper bli utslängd.

Nu tappade jag totalt lusten att skriva nytt, får ladda "skrivtarmen" och ta nya tag en annan gång.
Lady Hamilton
Det är något som tyvärr drabbar oss alla emellanåt rtfm.gif Och jag upplever att det oftast uppstår när man har skrivit LÅÅÅNGT och det tar enorm tid att skriva nytt....................
Netha
Jo jag hade skrivit lååååångt. sad.gif angry.gif
Pia L
Ett litet tips som jag brukar göra då tålamod inte är min starka sida är att högerklicka, markera det man skrivit och kopiera.
Om man blir utslängd så är ändå det skrivna kvar, man öppnar ju bara skrivrutan igen och klistrar in, skitsimpelt, men man ska komma ihåg det också, mitt minne är inte heller min starka sida whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon